Arne_F Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Spiller Counter-Strike: Source pga. jeg vet at det vil ta over til slutt
Bluebeans Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Spiller CS en gang i uka, og da går det i CS:S. Ikke spilt 1.6 på tre måneder eller noe sånt.
Piratpjokken Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 (endret) Eg har jo skills i begge så noen kan holde kjeft. Sats på source viss du vil ha mindre cheating og mer kvalitet sier EG Endret 7. mars 2005 av jalla`n
KriZZ Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Folk spiller CS 1.6 CSS alderen ligger på ca. 7-12 Du aner tydeligvis ikke hva du snakker om og er en komplett idiot Regner med du er i en alder mellom 7-12 år ettersom du kommer med slike useriøse utsagn...
EVH Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 Du setter ikke opp vote, det er en admin som må gjøre det! Fint. Da får vi håpe på det Det høres jo uansett ut som mange fortsatt spiller 1.6 Da blir det nok 1.6 for min del også
Jim Rager Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Spiller begge deler, men har lyst til og helkonvertere til source. mindre cheating, og dessuten ser jeg ikke store forskjellen på spillene, bare at source har grafikk.
Nighte Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 mesteparten av tråden smaker av oppførselen til 1.6 spillere, så holder meg til CS:S selv....
Der Kommissar Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Folk kan vel begrunne svar bedre en f.eks. "Jeg spiller ikke CS:S, for det er bare dritt!!!", kan dem ikke? Men i allefall: Spiller begge deler, men det går mest i CS:S siden jeg er blitt vant med det. Og når det kommer til cheatere ser jeg mest av dem i 1.6, og da gjerne på publicks á la "superserver"
danilovic Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Folk spiller CS 1.6 CSS alderen ligger på ca. 7-12 Hehe, skjønner hva du mener, selv om det bokstavelig talt ikke er korrekt, men det regner jeg med at du er fullt klar over selv (bare at andre folk ikke skjønner hva du mener). 1.6 = Clanmatcher og oldschoolere Source = Public og nye folk ... Sånn røft sett.
embark Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Har man skills spiller man 1.6 er man noob og ikke orker å lære seg våpnene så spiller man CS :S Bra sagt! Jeg for min del spiller litt av begge deler, men mest 1.6. Det er vel det som dominerer...
CPurcell Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg spiller ikke CS så mtye lengre. Men har spilt mer CS:S i det siste. Det er fordi jeg bare ville prøve den. Men begge to fungerer like bra for meg, liker begge to jeg. Men jeg får bedre fps i 1.6 da hehe.
Gandax Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Kompisene mine spiller Css, så jeg spiller deg også. Folk burde gå over til Css sooner or later, life goes on. Personlig syntes jeg at valve burde gjort det sånn at Css ble det nye, mye bedre med alle samlet.
Never_Ever Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Jeg garanterer at hvis rekylen på cs:s blir HELT lik som cs1.6 så kommer 1.6-folka å finne på noe annet piss å si. "noo, ikke 100 fps" "folka går med pukkelrygg, dette gidder jeg ikke" "faen for en pipelyd i flashen" osv... spiller forresten lite av begge spillene lenger. Hvis jeg hadde hatt bedre pc hadde det vært cs:s jeg hadde spilt, 1.6 er jeg blitt litt lei av
Brighto Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 Spelar av og til litt CS: S, har aldri prøvd 1.6 skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå