Cho-san Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 ja eg har då ei ice matte som eg brukar flittig ( i lag me razer dimondback magma mus ) eg lånte den vekk til ein venn ( matta altså ) så når eg fekk den tilbake var det kommt ei ripe i den kan dette øydelegge musa eller spleinga ( cs:cz seffis )
Wooho Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Dette her er latterligt. Er bare å prøve dette ut selv. Denne blir nok stengt om tja ikke så lenge tenker jeg.
DesertGlow Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 *Dunke hodene til de to foregående postere som slenger ut unødvendige kommentarer* Det må da være et helt relevant spørsmål å spørre om riper kan ødelegge sensitivitet osv.
Snorre Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Dette kommer jo ann på hvor stor ripen er. Hvis den er veldig stor og ganske dyp kan det jo ha noe å si. Hvis ripen er minimal tror jeg det skal gå bra. Som sagt, det er bare å prøve ut selv. Merker du en forandring i sensitiviteten så har det noe å si.
Sigga Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Kommer vel ann på hvor ripa er på matta.... Er den litt utpå kanten kan den ikke gjøre stor skade.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå