Gå til innhold

Counter Strike 1.6 kommandoer


Anbefalte innlegg

Sitter å kjeder meg, venter på en CS frag movie som skal laste seg ned.

Tar evigheter jo.

Så jeg tenkte jeg skulle hjelpe CS folk i nød.

Lager en liste over kommandoer som kan vere nyttige, alle som leser dette blir nå oppfordret til å legge inn innlegg med kommandoer jeg kan tilføye i listen. Kom også med forklaring på hva kommandoene gjør. Dere må også rette opp ting jeg måtte ha skrevet feil osv.

 

Her er listen da:

 

max_fps 101 - Dette er et must. Den gjør at man kan ha fps opp til 101 fps, og ikke standard 72. Vsync og annet styr må også skrus av, dette gidder ikke jeg å forklare.

 

-noforce -noforcem -noforcemspd - Skriv inn disse tre på CS ikonet ditt (Høyre klikk CS ikonet, trykk Egenskaper, skriv kommandoene bakerst i linjen "Mål", med -ene) Dette skrur av museaksellrasjon, som KAN forbedre aim'en din.

I Steam går du i listen Play Games, høyre klikker Counter-Strike, trykker properties, trykker så på Launch Options, og skriver inn de tre kommandoene der.

 

cl_weather 0 - Skrur av vær effekter (Aztec) som kan forbedre FPS'en din.

 

vote - skriv vote i consolen for å få en liste over folk man kan vote på. Du får en liste, la oss si at jeg er 1234. Da kan du skrive vote 1234, for å vote på meg. Viss en person får for mange voter, blir han kastet ut av serveren. Bra for anti-cheating.

 

/timeleft - Du får vite hvor mange minutter det er igjen før neste bane. (Map)

 

/nextmap - Du får vite hvilken bane som blir spilt nestegang. (Når maptime'en har gått ut)

 

mp_autoteambalance 0 - Skriv dette for at serveren ikke skal flytte spillere fra ett lag til det andre viss det ene laget har flere spillere. Fint om du skal ha mange botter imot deg.

 

mp_limitteams 0 - mp_limitteams står vanligvis på 2, da kan ikke det ene laget ha mer enn 2 spillere mer spillendes en det andre laget. Fint i bruk med autoteambalance om du spiller mot mange botter.

 

hud_fastswitch 0 - Gjøt at du bare kan trykke på f.eks 3 så kommer kniv fram, du trenger ikke trykke en gang til på musknappen. Letter sagt så kommer ikke den Gule velg-våpen menyen fram.

 

name - Skriv name "Det-du-vil-hete" for å skifte navn. Hvis det skal vere mellomrom i navnet må du ha med "ene.

 

cl_showfps 1 - Du får se hvor mange frames per secound du har.

Net_graph 1/2/3 - viser mer detaljert om fps'ene dine.

 

record "navn-på-demo" . Filmer når du spiller. Demoene blir lagret i cstrike mappa di av filtypen .dem

 

stop - Stopper å filme.

 

playdemo "navn-på-demo" - spiller av en demo du har filmet med normal fart.

 

viewdemo "navn-på-demo" - spiller av en demo med funksjoner som sakte film osv.

 

sensitivity "tall" - Setter hvor fort crosshair'et ditt skal bevege seg.

 

 

 

Nå er fragmovien lastet ned. Så jeg går å ser den jeg. Kom med mange mange kommandoer folx, dette blir bra :thumbup:

Kommer ikke på flere i farten.

 

EDIT1: Glemte å forklare hvordan man skrur av Museaks med steam.

EDIT2: Addet noen kommandoer.

Endret av €THA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...