Reerock Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Har ett Halflife2 prob. Jeg står fast på den delen av spillet når du kjører elve ("scooter") opp elven med helikopter og all fandens sjiit etter deg (Ganske tidlig i HL2). I enden av en tunell skal du fylle opp en heis sjakt som igjen skal løfte ett "hopp" som du da skal bruke til og kjøre over et høyt gjerde med. 1: Problemet er at jeg finner ikke flere gjenstander som jeg kan putte oppi sjakten... så "hoppe" blir ikke høyt nok 2: I tilleg så har jeg gått tilbake i spille igjen for å dobbelt sjekke at jeg ikke har oversett noe. Men da crasher bildet når jeg nærmer meg denne tunellen som skal føre meg til heis sjakten. Håper noen kan hjelpe meg
NothgaliC Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 rett over sjakten er det en fryser elle vaskemaskin eller noe. putt den nedi. Tips: klatr opp stigen som er mellom de to røra litt tilbake. ca 20 meter.
Reerock Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Jeg har gjort det... jeg tror jeg har skutt på den vaske maskinen med alt din fantasi kan tenke deg.. MEN DEN VIL F... ikke flytte seg
NothgaliC Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Du skal ikke skyte den. Du skal gå opp til den og skubbe den ned.
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Er det ikke bare å gå borttil den? Tror det var det jeg gjorde... trykke på E? Bruke brekkjernet? Jeg husker ikke helt. Men det er det som er riktig, hvertfall. Edit: Too slow. Endret 4. mars 2005 av Slettet-9MaQoRVt
Elendil Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hm denne er vel feilposta. #rapportert# I Half Life forumet er det ein stor post som heiter "I'm stuck in HL²-tråden" les litt der spørr om råd. Btw: Bilde er lurt
Ueland Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Hm denne er vel feilposta. #rapportert# I Half Life forumet er det ein stor post som heiter "I'm stuck in HL²-tråden" les litt der spørr om råd. Btw: Bilde er lurt Korrekt, et forum er til for å brukes, let i half life forumet du
Anbefalte innlegg