Grundig Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Heisann. Jada, jeg er en rotekopp, jeg vet det. Saken er den at jeg har glemt passordet til min messenger. Jeg har en gmail konto. Jeg har satt den på automatisk pålogging så jeg kommer inn. Jeg bare vet ike hva passordet er. Er det passordet lagret et eller annet sted på maskina? Kan jeg finne det? På forhånd takk.
fxwz Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Siden du har denpå automatisk pålogging så er det ikke så farlig da. Men prøv å finne ut hva det er ved å prøve å logge på fra en annen maskin! Hvis ikke dette går, så skal det iløpet av innlogginsprosessen være en slik "glemt passordet?"
Grundig Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Vel, det er litt farlig skjønner du Fordi jeg kan ikke gå til epostboksen min via MSN Messenger. Jeg har Gmail og har ikke konfigurert den slik at jeg kan gå til epostinnboksen via Messenger. Noen som vet hvordan jeg kan få fatt i passordet?
Den normale mann Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Gå inn her: http://memberservices.passport.net/memberservice.srf og trykk "glemt passord" PS: www.passport.net er microsofts webområde får å registrere .Net konto (konto som du f.eks bruker får å logge på MSN/Windows Messenger)
Grundig Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Det funker ikke av en eller annen grunn :/ Andre forslag?
Den normale mann Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Funket helt fint for meg. Prøv en gang til. Og les instruksene skikkelig. Husk også og skriv inn riktig mail adr. og land
V-by Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 >>her<< er ett program som finner passordene på pc'en din, så hvis msn'en din logger seg på automatisk så finner du koden ved å bruke et av programmene her.. kan også brukes til å finne andre passord som finnes på pc'en din men du har glemt
Grundig Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Tusen hjertelig takk, tu30r6! Jeg fant igjen passordet mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå