Gå til innhold

Halo er bedre en Halo2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange steder er Halo bedre en Halo2, handlinga er mye bedre på eneren og det er ikke så rotete spill. Alt dette med kasting av granater og sånt suger hardt på Halo2

Hva synes dere, men halo2 er ikke helt ræva litt kort.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Alt dette med kasting av granater og sånt suger hardt på Halo2

Hvorfor det?

Halo har en mye bedre historie enn halo 2, men halo 2 har en mye bedre

multiplayer.

Skrevet

Jess da, likte Halo1 bedre. Men da var når spillet, og Halo konseptet var nytt. Setter meg heller ned med Halo2 nå i ettertid enn med enern. Skjønner? :S

Halo2 har jo forresten en mye bedre multiplayer enn enern.

Skrevet

Liker faktisk Halo 1 bedre jeg.. :p

Vet ikke hvorfor, men jeg spiller ikke på Live uansett..

Men et spørsmål: Er Assault Rifle på 2'ern? Har ikke sett den :ermm:

Skrevet

Blei halo 2 omtrent 3-4 timer etter at jeg begynte å spille det så jeg måtte legge det fra meg i 3-4 uker før jeg runda det... men på live er det fett...selv om jeg er litt lei det nå...

Skrevet
Jeg har ikke prøvd å spille "live" men det er sikkert fett. Nei det finnes ikke assult rifle på halo 2, ikke som jeg kan huske i hvertfall..

Ja det stemmer at det ikke finnes Assault Rifle på 2'ern, den er blitt erstattet med en "Battle Rifle" som bare skyter burst. ;)

Skrevet

NEI, det gjør dem så absolutt ikke, men uansett vi har jo forskjellig smak. Det jeg syntes var gøy på eneren var at "hunterne" kunne bli tatt med ett skudd. Det var så sinsykt deilig å se de svære beista bare dette sammen på ett skudd. lol :!:

Skrevet
NEI, det gjør dem så absolutt ikke,

Hvis man spiller multiplayer og hvis en annen spiller springer mot deg og du skyter

mot hodet hans og dreper han, så flyr han i en baklengs salto.

Skrevet

Synest hele Halo serien er jevla hypa opp og overvurdert. Ingen av spillene har levd opp til ryktene sine. Men det er bare det jeg mener da :hmm:

Skrevet
Synest hele Halo serien er jevla hypa opp og overvurdert. Ingen av spillene har levd opp til ryktene sine. Men det er bare det jeg mener da :hmm:

off topic.. .. men halo 2 er bedre, og til deg Dream, assult rifle var aldri et bra våpen anyway.. :p

Skrevet
og til deg Dream, assult rifle var aldri et bra våpen anyway.. :p

synes ikke assult er noe bra jeg heller, men det er bedre enn battle rifle, synes jeg da.. Hvis du synes halo er dårlig og kjedelig burde du vel kanskje ikke drive på denne posten

Skrevet

Synes det var bedre historie på halo 1 ,men halo 2 er Mye bedre i multiplayer.

likte det at du kan ha dual plasma rifle veldig godt.

Så min stemme går til Halo 2 for du runner jo spillet bare en vis antall ganger men multiplayer(live) bare varer og varer. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...