DeeXTeeR Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 You use a reserve slot de kommer i consollen når jeg connecter f.eks. NOR serveren noen som veit ka som er feil så ta kontakt !
B4stian Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 På noen servere kan man kjøpe seg en plass eller en som er medlem på websida til serveren komme inn, vanlige folk får f.eks. kun komme inn hvis over 6-8 slots er ledige.
PetePistola Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 (endret) Du må nok være "medlem" hos de som hoster serven... ganske vanlig egentlig, *edit* sorry, litt treig Endret 4. mars 2005 av DaDon
DeeXTeeR Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 får å spele på NOR serveren veit noen korleis e kan få reservert plass lr ka e ska sei ?
-Teddy- Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Vet ikke om NOR servern er en server hvor bare admins får bruke reserved slots jeg, eller om det er medlemskap. (Medlemskap koster penger i tilfelle vil jeg tro) De fleste servere er det 1-2 reserved slots til admins. Så du får nok heller vente til det blir nok plasser ledig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå