Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Flytter, men kan ikke få samme hastighet


Anbefalte innlegg

Hei

 

Skal snart flytte i vårt nye hus. Jeg har ADSL fra NGT (2600 Delta) og betaler 498kr. per måned (studentrabatt).

Der hvor vi skal flytte kan ikke NGT tilby noe mer enn ADSL Surf

Det liker jeg dårlig fordi den er både tregere enn dyrere enn jeg har og betaler for nå.

I tileg vil de ha 60kr for den linjen fordi jeg ikke har vanlig telefon (bruker IP telefon).

 

Kan jeg si opp avtalen uten noen straffegebyrer?

Endret av jokab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du lest vilkårene du har akseptert ved inngåelse av avtale med NGT ?

 

Svaret gir seg selv.

 

7.1.2 Flytting

Kunden kan ta med seg abonnementet dersom kunden flytter til en bolig tilknyttet  NextGenTels sentraler og en linje med kvalitet og kapasitet som tilfredsstiller kravene til levering av Tjenestene.. Kunden må da betale en flyttepris etter gjeldende prisliste. Dersom abonnementet ikke flyttes til kundens nye adresse og abonnementet ikke overdras, se eget punkt 9, må; abonnementet sies opp i henhold til punkt 8 nedenfor. Kunden må varsle NextGenTel minst 6 uker før flytting skal skje.

8. Oppsigelse

8.1 Oppsigelse fra kunden

8.1.1 Kunder uten fastprisavtale

Kunder uten fastprisavtale kan bringe abonnementene til opphør med virkning fra 6 uker etter at melding om oppsigelse har kommet frem til NextGenTel

8.1.2 Kunder med fastprisavtale

8.1.2.1 Oppsigelse i fastprisperioden

Dersom en kunde ønsker å si opp en kontraktsavtale i fastprisperioden, løses kunden fra kontrakten 6 uker etter at NextGenTel har mottatt oppsigelse. Kunden må da i henhold til faktura fra NextGenTel betale til NextGenTel et beløp tilsvarende den rabatt i abonnementsavgift og etableringsavgift kunden har oppebåret ved å abonnere i forhold til løpende pris, i perioden fra avtale om fastpris ble inngått, gjeldende fra tilknytningstidspunktet, til kunden løses fra kontrakten. Dersom en kunde ønsker å si opp en bindingstidsavtale i fastprisperioden, løses kunden fra kontrakten 6 uker etter at NextGenTel har mottatt oppsigelse. Kunden må da i henhold til faktura fra NextGenTel betale til NextGenTel et gebyr for oppsigelse av bindingstid i henhold til den til enhver tid gjeldende prisliste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...