Gå til innhold

Play, pause fastforward/backwards i XBMC?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skjønte jeg ikke helt?

Forklar hva du mener du piratgutt..... Visst jeg forstår deg riktig, så har du gjort noe som gjør at du kan spole de sangene du hører på, og nå vil du ha muligheten for å gjøre dette menst du ser på visualization?!

 

Jeg har ikke noen mulighet for å spole sangene i XBMC, det ville vært en glede om noen kunne forklare meg hvordan det er mulig, noen sanger blir lissom ikke kul, før du har hørt i 3min... og det kan være litt lang tid å vente til tider =) ...

Lenke til kommentar

Tror ikke det, da ville vel det vært implimentert for lenge siden vel..? Men enig at det hadde vært bra.

 

Edit: Hvis du leser keymapping.txt som følger med så står det hvordan du kan pause. Står ikke noe om spoling, afaik.

Endret av _LA_
Lenke til kommentar

virker som om jeg skrev en litt dårlig post. Poenget er at man ikke kan pause eller spole i sangene. Det står at man skal kunne forandre dette, men jeg finner ikke riktig seksjon, og er ikke helt sikker på hvordan man skal gjøre det i keymap.xml. Det er flere som har spurt etter denne funksjonen, og den fines, det er merkelig at den ikke er implimentert. Hadde vert fint med samme funksjonene som i videoavspilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...