Elyas Machera Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Genial historie, las den på Allakhazam for en stund siden. Den er lang, ja, men den er verdt å lese
Sigga Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Da er jeg ferdig, og jeg må innrømme at det er noe av det beste jeg lest på denne siden av nyttår.
d0ppler Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 for å si det sånn, alle som interriserer seg litt for gaming, bør lese denne. Historien er meget velskrevet, og fortalt på en veldig morsom måte. Jeg lo meg ihjel flere ganger! Det er jo ikke snakk om noen bok dette, tar maks 30 min å lese den.
slash Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 haha! genial slutt! Frosttt ante nok ikke hva som traff ham!
d0ppler Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 (endret) Frosttt ante nok ikke hva som traff ham! antar at det er større odds å vinne i lotto, kontra å plutselig møte en tilfeldig person i et MMORPG som gir deg en uhorvelig sum med penger.. EDIT : leif Endret 5. mars 2005 av dga01
Smooth Ceiling Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 for å si det sånn, alle som interriserer seg litt for gaming, bør lese denne. Historien er meget velskrevet, og fortalt på en veldig morsom måte. Jeg lo meg ihjel flere ganger! Det er jo ikke snakk om noen bok dette, tar maks 30 min å lese den. Hehe.. faktisk, etter at jeg hadde lest den, anbefalte jeg en bekjent å gjøre det samme. Han printet den ut, da han ikke liker å lese særlig mye på skjermen. Han sa bestyrtet tl meg: Herregud.. vet du hvor mange sider det er?! Jeg: .. ? Han: 20!! (med en side per ark og standardinnstillinger på en HP 710C). Vel, det tok litt tid å lese det, men det er absolutt verdt det. Som jeg allerede har sagt opptil fler ganger: Veldig bra skrevet, samt underholdende historie.
djorgen Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 20 sider?? LOL.. Lurer på hvor mange (maskinskrevne) sider jeg leser pr. dag. På nett....
d0ppler Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Han sa bestyrtet tl meg: Herregud.. vet du hvor mange sider det er?! Jeg: .. ? Han: 20!! ok.. 45 min. da..
Zlash Skrevet 7. mars 2005 Skrevet 7. mars 2005 God historie. Gjør at jeg får lyst til å plukke opp Eve igjen
AndyG Skrevet 7. mars 2005 Forfatter Skrevet 7. mars 2005 God historie. Gjør at jeg får lyst til å plukke opp Eve igjen Følge i historieforfatters fotspor? Eller kanskje vente på at en tilfeldig forbipasserende tilbyr deg en stor sum isk? Nesten så jeg får lyst til å gi Eve en ny sjanse
d0ppler Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 Nesten så jeg får lyst til å gi Eve en ny sjanse har aldri spilt det, men vurderer nå seriøst på om jeg skal gjøre det..
Solid Skrevet 8. mars 2005 Skrevet 8. mars 2005 (endret) Nesten så jeg får lyst til å gi Eve en ny sjanse har aldri spilt det, men vurderer nå seriøst på om jeg skal gjøre det.. Jeg og . Koster det penger, eller er det gratis slikt som Anarchy Online. <--- Det der spiller jeg aldri. Heldige Frosttt. Han fikk 300 mill uten videre. Endret 8. mars 2005 av Solid Knight
AndyG Skrevet 13. mars 2005 Forfatter Skrevet 13. mars 2005 Koster det penger, eller er det gratis slikt som Anarchy Online. 8.1 What is the monthly subscription fee? Subscription rates for credit card users: Europe Cost/month* Total cost* 1-month-plan € 14.95 € 14.95 3-month-plan € 12.95 € 38.85 6-month-plan € 11.95 € 71.70 12-month-plan € 10.95 € 131.40 * VAT included Ser ut til at klienten er gratis, men det koster å spille...
Wazu Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Har nå lest hele greien, og må si at den virkelig var underholdende. Fikk også litt lyst til å sjekke ut Eve, men spørs nå om det blir noe med det.
Rampage Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 Lest hele nå, utrolig bra fortalt. Grådigheten tok kraftig overhånd der.
Tonberry Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 hvis dere går inn på mmorpg.com og registrerer dere der kan dere få de første fjorten dagene inkludert nedlastning av spillet og siste patch uten å betale for det, dere trenger heller ikke oppgi kontonummer. EVE er absolutt å anbefalle, spennende og komlekst mmorpg som er enkelt og greit å forstå!
Wazu Skrevet 14. mars 2005 Skrevet 14. mars 2005 hvis dere går inn på mmorpg.com og registrerer dere der kan dere få de første fjorten dagene inkludert nedlastning av spillet og siste patch uten å betale for det, dere trenger heller ikke oppgi kontonummer. EVE er absolutt å anbefalle, spennende og komlekst mmorpg som er enkelt og greit å forstå! Genialt! perfekt for meg som gjerne vil prøve ut spill før jeg kjøper noe. Har registrert meg, og laster ned nå.. 33 min igjen med 230KB/sec, gleder meg til å se om det er noe bra.
Geir M Skrevet 16. mars 2005 Skrevet 16. mars 2005 Den medisinske definisjon av psykopater er: (...) A . Ekstrem egosentrisitet. (det sentrele kjennetegn) Konkurrerende, aggressive og fiendtlige. B. Overveldende behov for å styre andre. C. Behov for å ydmyke andre og sette dem i forlegenhet, særlig i andres nærvær. D . Bare ren nytteinteresse av andre. Ikke anvendelige mennesker ignoreres. E. Storhetsfølelse som viser seg ved: Total mangel på kjaerlighet til andre. Et absolutt behov for å dominere i alle forhold. F. Fanatisk behov for å "gi igjen". Planlegger nøye og gjennomfører hevnaksjoner mot "fiender". G . Behov for hele tiden å ha kontroll over sine omgivelser. Dominere og tvinge igjennom sin mening og sin vilje. Koste hva det koste vil. H. Lyver systematisk og bryter regler og normer. (...) I tillegg - verdt å merka seg - viss historien er sann: I denne teksten viste han ingen anger, ingen medfølelse overfor dei han hadde lurt og kanskje i verste tilfelle øydlagt. Jeg tror nok ikke han er en psykopat bare fordi han har oppført seg egoistisk i et spill . Jeg viser ingen anger når jeg "fragger" noen i source heller .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå