Gå til innhold

"Svar-til-adresse" i Outlook endret


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bruker Outlook 2003 og har satt opp flere e-postkontoer. Problemet er at uansett hvilken av kontoene jeg sender med, blir "svar-til-adressen" på utgående e-post alltid endret til en av de andre adressene mine.

 

Vet ikke om jeg fikk forklart dette på en forståelig måte. Prøver med et lite eksempel.

 

Jeg har følgende (oppdiktede) kontoer/adresser:

 

[email protected]

[email protected]

[email protected]

 

Uansett hvilken konto jeg benytter for å sende e-post, blir alle svar sendt til [email protected].

 

Jeg vet at man under innstillinger for hver e-postkonto har mulighet til å sette en annen svaradresse. Dette har jeg ikke gjort for noen av kontoene.

 

Jeg har lett etter en eller annen global innstilling i Outlook som setter svaradressen til den samme for alle kontoer. Men den har jeg ikke funnet og jeg kan heller ikke huske at jeg har satt opp noe slikt.

 

Er det noen som kan hjelpe meg med en løsning på dette problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tok en kjapp titt og fant ingen globale instillinger for dette (ikke kan jeg huske å ha hørt/lest om det tidligere heller). I disse sene nattetimer har jeg et enkelt råd (som du kanskje allerede har testet) som er noe så enkelt at du setter opp svar adressen korrekt for de forskjellige kontoene.

 

Slik uten videre: Har du sjekket ad-/spyware og virus?

Lenke til kommentar

Takk for svar. Jeg hadde allerede forsøkt å sette inn svaradresse på alle kontoene uten at det hjalp.

 

Men nå har jeg uansett blitt kvitt problemet. Jeg slettet alle e-postkontoene i Outlook og la de inn på nytt. Nå fungerer alt som det skal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...