Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Startproblemer av pc. Starter og stopper etterpå.


Anbefalte innlegg

Heisann!!!

 

Jeg har en pc med P4 3,4 GHz og ABIT AG8-3rd eye.

Jeg drev å tok opp film fra TV med Pinnacle PCTVpro da den plutselig skrude seg av, jeg så glimt av en beskjed ang. ATI et eller annet sto det. Har skjermkort av typen ABIT X600 Pro HDTV. Nå får jeg ikke opp pc'en igjen. Når jeg starter den så skrur den seg av igjen etter kort tid etter. Nå får jeg heller ikke noe skjermbilde frem heller. Dette er kanskje pga. at jeg hadde vanligvis denne koblet opp mot TV via tv utgangen på skjermkortet. Jeg har prøvd med egen skjerm ut av begge de andre utgangene men ikke noe skjermkort kommer frem.

 

Jeg håper noen der ute kan hjelpe meg. Jeg vil ha den opp igjen, håper bare ikke skjermkortet har gått til helvete.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En liten nyhet til. Jeg har endelig fått den opp via et ekstra skjermkort jeg har liggende her av typen ATI Radeon 9000. Jeg har nå formater OS disken og fått den opp. VIs jeg setter i X600 kortet så stopper pc'en i bios'en med posterings kode 90 på led displayet på hovedkortet. Vis jeg ta det vekk igjen så funker alt.

Hva skjer liksom?

 

Men et annet problem som har dukket opp er at jeg ikke får noe lyd ut av pc'en. Kan dette være noe tilknytting av problemet med skjermkortet?

 

Håper noen der ute kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...