halvardm Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Heisann sitter her og surfer paa nettet med FF, men plutselig byttet FF til aa tro at jeg har engelsk tastatur. Vet ikke hvorfor dette har skjedd, men jeg haaper noen vet hvordan jeg kan faa fikset paa dette irriterende problemet
notalive Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Kontrollpanel -> innstillinger for region og språk -> språk, detaljer. Der er det, om du har Windows XP har du kanskje språklinje på oppgavelinja(heter det det?) Endret 3. mars 2005 av notalive
halvardm Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Det er ikke hele pc'en som er slik. Det er kun FF
notalive Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) tools -> options -> general -> language? EDIT: I FF Endret 3. mars 2005 av notalive
halvardm Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Nope, det er ikke for tastaturet. Jeg har ikke peiling paa hva jeg har gjort...
notalive Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Så det er bare i FF du merker dette? Du er ikke plaget med at du ikke får laget rette smilyer i MSN og lignende?
halvardm Skrevet 4. mars 2005 Forfatter Skrevet 4. mars 2005 Nei, det var kun i FF Men nå som jeg restartet maskinen funket det fint Takker for hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå