Gå til innhold

Logg i Firefox

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får jeg loggen over besøkte nettsider til å vise den sist besøkte siden øverst i rullgardinmenyen? :dontgetit:

Nå kommer den først innskrevne adressen nederst, deretter den andre osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som kommer fram på "rullegardin-menyen" i midten er jo det som ligger i loggen.

Ser du i loggen, finner du jo også de addressene som ligger der.

Sletter du loggen, sletter du de addressene som kommer opp på "rullegardin-menyen" når du skriver inn en nettaddresse i søkefeltet.

Skrevet

Joda, men det løser ikke problemet mitt. Jeg vil ha det som i Opera. Den sist besøkte siden kommer øverst i menyen. Er det jeg ikke får til.

• 2 måneder senere...
Skrevet (endret)
Joda, men det løser ikke problemet mitt. Jeg vil ha det som i Opera. Den sist besøkte siden kommer øverst i menyen. Er det jeg ikke får til.
Er det ingen som vet hvordan man kan få til dette?

Vel, du kan jo bytte til Opera ;)

Endret av PT
Skrevet

Klart det, men den klikker etter noen min (lukker seg) og er flere som har det problemet.

Skrevet
du trykker wiew og by last visited. da kommer den siste siden først :thumbup:

Hmmm...finner ikke det jeg. Har norsk versjon, finner ikke last visited. :blush:

Skrevet

Jeg finner det ikke verken på den norske eller engelske versjonen. Mener du "View" som er oppe på menyen ved file, edit, view osv?

Skrevet

Dummeste jeg har hørt. :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...