Broseen Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvordan får jeg loggen over besøkte nettsider til å vise den sist besøkte siden øverst i rullgardinmenyen? Nå kommer den først innskrevne adressen nederst, deretter den andre osv.
Legion Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 ser du den knappen som det står 'View' på (i history sidebar)? der kan du velge hvilken sortering du ønsker
Legion Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 http://img202.exs.cx/img202/3153/dump9qg.png ser du den nå? (pic: 211KB)
Broseen Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Jeg har ikke oppe den menyen til høyre. Hvordan får jeg frem den?
Broseen Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 Mente venstre ja, ikke så lett det der. Men jeg mener rullgardinmenyen i midten. Ikke på venstre side.
Taykun Skrevet 5. mars 2005 Skrevet 5. mars 2005 Det som kommer fram på "rullegardin-menyen" i midten er jo det som ligger i loggen. Ser du i loggen, finner du jo også de addressene som ligger der. Sletter du loggen, sletter du de addressene som kommer opp på "rullegardin-menyen" når du skriver inn en nettaddresse i søkefeltet.
Broseen Skrevet 5. mars 2005 Forfatter Skrevet 5. mars 2005 Joda, men det løser ikke problemet mitt. Jeg vil ha det som i Opera. Den sist besøkte siden kommer øverst i menyen. Er det jeg ikke får til.
Broseen Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Er det ingen som vet hvordan man kan få til dette?
PT Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 (endret) Joda, men det løser ikke problemet mitt. Jeg vil ha det som i Opera. Den sist besøkte siden kommer øverst i menyen. Er det jeg ikke får til. Er det ingen som vet hvordan man kan få til dette? Vel, du kan jo bytte til Opera Endret 7. mai 2005 av PT
ⅵdar Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 du trykker wiew og by last visited. da kommer den siste siden først
Broseen Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Joda, men det løser ikke problemet mitt. Jeg vil ha det som i Opera. Den sist besøkte siden kommer øverst i menyen. Er det jeg ikke får til. Er det ingen som vet hvordan man kan få til dette? Vel, du kan jo bytte til Opera Klart det, men den klikker etter noen min (lukker seg) og er flere som har det problemet.
Broseen Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 du trykker wiew og by last visited. da kommer den siste siden først Hmmm...finner ikke det jeg. Har norsk versjon, finner ikke last visited.
ⅵdar Skrevet 7. mai 2005 Skrevet 7. mai 2005 har du den nyeste versjonen da? den nyeste er 1.0.3. jeg har engelsk firefox, så kanskje det står sist besøkte i den norske?
Broseen Skrevet 7. mai 2005 Forfatter Skrevet 7. mai 2005 Jeg finner det ikke verken på den norske eller engelske versjonen. Mener du "View" som er oppe på menyen ved file, edit, view osv?
Marvil Skrevet 8. mai 2005 Skrevet 8. mai 2005 Joda, men det løser ikke problemet mitt. Jeg vil ha det som i Opera. Den sist besøkte siden kommer øverst i menyen. Er det jeg ikke får til. Er det ingen som vet hvordan man kan få til dette? Vel, du kan jo bytte til Opera Dummeste jeg har hørt.
Broseen Skrevet 8. mai 2005 Forfatter Skrevet 8. mai 2005 her inne i den røde ellipse Men jeg vil ikke ha history baren på venstre side. Jeg mener rullgardinmenyen øverst i midten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå