Panofix Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg har lenge spilt Morrowind, men jeg lurer forferdelig på hvor spillet faktisk slutter. Er det noen som kan gi et vettugt svar på det? Mvh. Panofix
Windoge Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Hvorfor få andre til å ødelegge når du kan finne det ut selv?
Equerm Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Måten morrowind (main questen) slutter er opp til deg, det er 2 hovedmåter og du må selv velge side
GhOZZZZt Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 (endret) Det har ingen slutt. Hvis du derimot tenker på main questen så slutter den ved at... vel det får du finne ut selv . Endret 3. mars 2005 av GhOZZZZt
Panofix Skrevet 3. mars 2005 Forfatter Skrevet 3. mars 2005 Jeg har drept han der Dagoth-Ur for lenge siden, men etter det får jeg ikke noe tips om hva jeg skal gjøre videre. Er dette slutten, eller fortsetter historien videre?
mr. Bjerre Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg har drept han der Dagoth-Ur for lenge siden, men etter det får jeg ikke noe tips om hva jeg skal gjøre videre. Er dette slutten, eller fortsetter historien videre? Gratulerer
Equerm Skrevet 3. mars 2005 Skrevet 3. mars 2005 Jeg har drept han der Dagoth-Ur for lenge siden, men etter det får jeg ikke noe tips om hva jeg skal gjøre videre. Er dette slutten, eller fortsetter historien videre? Nå kan du gjøre som du vil, omtrent som GTA. Det finnest MANGE mods og styr som gir deg nye oppdarg, se sticky
Ṱormod Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 Du kan nå nedlaste en mod som heter Nevarine Castle som åpner seg etter du har gjort ferdig mainquesten som inkluderer et helt eget slott, masse quests og nye objekter. Bør spilles, jeg anbefaler det på det varmeste.
alt Skrevet 4. mars 2005 Skrevet 4. mars 2005 det er jo egene main quester i tribunal og bloodmoon.. som sagt mange andre underholdende quester.. prøvd å bli vampyr? mange quester her og en intressant måte å bli "vanlig" igjen fin quest elller det hardeste drep almexia mens hu ahr her hands vaktene tøffeste utfordringen i morrowind. krever faktisk taktikk og ikke bare maxe skills til 100 og stå der og slå... men som sagt er det mange andre mindre quests du kan gjøre jeg regner med at du har att mage/fighters guild? enten house of hlaalu, televani og redoran,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå