Gå til innhold

Kan man få norsk meny til SX1 fra utlandet?


Anbefalte innlegg

Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny SX1..min forrige ble ødelagt :cry: RIP..

 

Men har nå tenkt å kjøpe en svart SX1 eller F1 edition fra ClubSiemens, til 272 euro (ca. 2170 kroner) Ehm...er det et bra tilbud? :hmm:

 

Men nå til spørsmålet: La oss si at jeg kjøpte den, og jeg oppgraderer til FW 12 ..vil jeg da få norsk meny og norsk ordliste??

 

Takker på forhånd..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok..da såh..

Men på ClubSiemens shopen så står det: *Now the Siemens SX1 carbon black (simm free, no provider branding without mmc card in stock) The carbon black have the same look as the O2 Version or the F1 Edition*

 

Menes det at det bare er en vanlig SX1 bare i svart?? Er det smartere å kjøpe en billig SX1 her i Norge, så kjøpe covere? Men da vil sikkert garantien gå ut om jeg skifter det..eller? :hmm:

 

Og når jeg kommer på det. Vil det koste toll osv? Har hørt at kjøpen en ting under 6000 kr. er det fri toll..

Endret av Libom
Lenke til kommentar

Oke, takk for svar;) Så da går det greit å skifte FW og gå norsk meny, uten å miste noe spes da....

 

200,- er ikke så mye nei...men er det egentlig dyr pris for en SX1? Koster ca. 2400,- tilsammen....eller burde jeg bare kjøpe en vanlig SX1 md garanti?

Lenke til kommentar
jeg kjøpte moblien min Frankrike en sony ericosn T610, den fikk jeg norsk meny på

Tror ikke det ville vært tilfellet med en SX1, når den vanligvis har tre språk: engelsk og to andre (norsk SX1 har engelsk, norsk og dansk, fransk SX1 har vanligvis engelsk, tysk og fransk).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...