Gå til innhold

Creative Zen Touch et lurt kjøp?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal kjøpe meg ny mp3 spællar og jeg tengte på Creative Zen Touch 20gig.

Jeg har lest mye bra om denne spilleren, og jeg lurer på om den er bra eller om det bare er bortkastet penger?

Den har jo 24timer batteri og stor nokk hdd, til en rimelig penge høres jo midt i blinken ut.

Endret av slez
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt min siden oktober og er veldig fornøyd. Ingen feil så langt. Batteriet holder til flere dagers bruk på jobb mellom lading. Bruker enten WMP eller Creative sitt eget program for å laste over sanger og sortere dem. Definitivt de beste 2600 kr jeg har brukt på en god stund. Nå er den muligens enda billigere?

 

Men etter å ha sett et par iPod-modeller, både små og store, så skal jeg innrømme at den kanskje ikke SER like hot ut som en iPod. På den annen side, touch-stripa og knappene fungerer veldig fint for meg, og den er egentlig ikke for stor. Det er for mye bra med den til at jeg lot design telle. (Dessuten spiller den wma-filer, som var veldig viktig for meg. Det er det ikke alle mp3-spillere som gjør.)

 

Kirikiri

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...