Gå til innhold

Hvordan bli god i Warcraft III?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har et aldri så lite "hvordan bli god i wc3 spørsmål":

Jeg spiller bare med undead og stort sett så går taktikken ut på fiends+necro. Hver eneste gang jeg møter på orc/human så sliter jeg mot disse taktikkene:

Orc:

Når de går for Shaman/doctor/Tauren taktikk så sliter jeg maksimalt. Det er rett og slett klin umulig for meg å ta hæren hans pga bloodlust og healing ward. Jeg klarer rett og slett ikke finne de healing wardene inne i myldret av unitene til fienden. Noen tips til hvordan jeg skal fikse på det?

Human:

Sliter også en del mot human når de bare går for priest/sorceress. Hæren min blir slow'et ned såpass mye at jeg taper som oftest kampen mot de, selv om mine units er mye kraftigere. Tips?

Bruker bestandig å ta DK som første hero og vanligvis dreadlord som andre hero. DK er vel ikke verdt å nevne noe spesielt, men noen spørsmål om dreadlord:

- Tar swarmen til DL ut healing ward og sånt eller går det kun på units?

Har bare 80 wins og 60tap så jeg er ikke særlig erfaren innenfor dette spillet. For ordens skyld så er dette ROC det er snakk om...

Skrevet

Et aldri så lite tips mot sorceress-er er at du lager deg et par katapulter du kan plaffe de ned med. Katapultene når nemlig littt bakover i rekkene og er såpass kraftige at de burde ta unitsene på et kast slik at de ikke kan heales opp igjen i liv.

Skrevet

Som sagt tidligere - Se masse på de beste i verden som spiller og prøv og kopier dem. Jeg var fryktelig dårlig i wc3 før jeg begynte og se på replays. Men nå har jeg 37/18 i solo. Du kan hente replays på www.wcreplays.com :thumbup:

Skrevet

Dette spørsmålet blir litt teit, men ingen på battle.net gadd å hjelpe meg,såeh:

Hva heter den norske tft kanalen? Er med i en clan så jeg joiner den channeln automatisk. I ROC så heter den warcraft iii nor-1, men hva heter den i TFT?

Skrevet

LOL, hvis du ikke har spilt på et år er du jo ikke noe bedre for det....spill mye, det er bare sånn man blir god, dette gjelder de fleste ting, ikke bare spill... ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...