tosson Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Hei Internett explorer låser seg stadig vekk. Har hvært plaget med det lenge selv om jeg har alle oppgraderinger som er på windows update. Noen som kanskje vet og kan hjelpe meg? På forhånd takk. tosson
TCi Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 Garantert spyware/virus. Skaff deg Adaware eller Spybot og rensk maskinen. Om du ikke har et antivirusprogram installert så anbefaler jeg at du finner deg et. Om du er intressert i å prøve en annen nettleser så er Firefox og Opera to gode alternativ. Disse er også sikrere og ikke angrepet i like stor grad.
dessessop Skrevet 2. mars 2005 Skrevet 2. mars 2005 kva forventer du vist du bruker IE? skaff deg opera eller firefox og du er kvitt slike problem.
tosson Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Garantert spyware/virus. Skaff deg Adaware eller Spybot og rensk maskinen. Om du ikke har et antivirusprogram installert så anbefaler jeg at du finner deg et. Om du er intressert i å prøve en annen nettleser så er Firefox og Opera to gode alternativ. Disse er også sikrere og ikke angrepet i like stor grad. Hei. Har Adavare og Norton Antivirus. Så jeg tror ikke feilen ligger i at det er virus eller spyware. tosson
tosson Skrevet 2. mars 2005 Forfatter Skrevet 2. mars 2005 Garantert spyware/virus. Skaff deg Adaware eller Spybot og rensk maskinen. Om du ikke har et antivirusprogram installert så anbefaler jeg at du finner deg et. Om du er intressert i å prøve en annen nettleser så er Firefox og Opera to gode alternativ. Disse er også sikrere og ikke angrepet i like stor grad. Hei. Har Adavare og Norton Antivirus. Så jeg tror ikke feilen ligger i at det er virus eller spyware. tosson
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå