Gå til innhold

19" CRT Anbefaling?


s0ppen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan anbefale disse skjermene ifølge dine spesifikasjoner:

 

Iiyama VisionMaster Pro 454 - Den er hvit dog, og ser ut til å være vanskelig å oppdrive for tiden, du må kanskje kontakte noen forhandlere.

Samsung SyncMaster 959NF - Denne er heller ikke svart, men har flatt bilderør og greier oppløsningen og refreshraten du etterlyser. Prisen er også vanvittig bra! Sist jeg sjekket denne skjermen kostet den rundt 3500, dette vil med andre ord være veldig mye skjerm for pengene. Vil dog påpeke at da jeg testet denne var det litt vannskelig å justere inn bildet.

LaCie Electron19BlueIV - Dette er en "proffskjerm" for grafikere og takler høy refreshrate i høye oppløsninger. Den er også svart (eller veldig mørk blå) og har solskjerm/lysskjerm som bidrar til å øke kontrasten i bildet. Jeg bruker denne skjermen selv og er rimelig fornøyd. Den er litt uskarp på tekst i utkantene av skjermen. Den kan heller ikke bestilles over nett, så du må kontakte en forhandler for å skaffe denne. Den koster også litt, rundt 5000. Les i den forbindelse denne tråden.

 

Håper dette var til litt hjelp

Lenke til kommentar

En kamerat av meg har Samsung 19" CRT Syncmaster 957MB og er meeget fornøyd.

Jeg kjøpte meg: Iiyama VisionMaster Pro 454 og har sammenlignet litt.

Begge skjermene er i toppklasse og det jeg fant ut av forskjell er bagateller.

 

Faktisk eneste forskjellen jeg kommer som har litt å si er at iiyama Vision Master Pro 454 har noe bedre refresh rate

 

Samsung 19" CRT Syncmaster 957MB:

Max 1920 x 1440 / 64 Hz

 

Iiyama VisionMaster Pro 454:

Max 1920 x 1440 / 77 Hz

 

Prisforskjellen mellom skjermene er ca. 3-500 kr (hvor Iiyama VisionMaster Pro 454 er dyrest)

 

Hadde jeg kunne valgt om igjen ville jeg ikke ha byttet om, er meget fornøyd med skjermen min og vet at innerst inne (siden det er min skjerm :p) at det er den beste

 

*Sleepy*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...