svenzini Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) Hei får meg en ferrari laptop nå med trådløs nettverkskort. Hjemme har jeg Lyse 4mbit som er tilkoblet enm router hvor 3 stasjonære pc deler beredbandet. Det jeg vil ha er en trådløs tilkobling til laptopen, hva trenger jeg? Takk #topic endret av moderator jankee# Endret 1. mars 2005 av Jankee
Arne Nåtedal Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Det du trenger er et trådløst aksesspunkt. I praksis kan dette gjerne være en trådløs ruter, selv om du ikke trenger ruterfunksjonen. Kjøp en Linksys WRT54G. Disable WAN-interfacet og sett LAN-sida til en IP i samme subnett som den eksisterende ruteren deler ut i (men ikke DHCP-rangen til ruteren) så har du et aksesspunkt.
Jankee Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå