Gå til innhold

"Bærbartastatur" til stasjonær (PS2 eller USB)


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har virkelig fått sansen for tastaturene på bærbare PCer. Kompakte og veldig lave taster, som er kjempedeilige å skrive med.

Så jeg lurer på: Er det mulig å få et lignende tastatur for stasjonær PC? Helst som USB.

Jeg har såvidt sett på "Hacker Lite"-tastaturet som ligger på geekstuff.no [link], men jeg synes det virker som om det har ganske høye taster.

 

Så er det noen som har et godt forslag til et kompakt, helst ganske lavt, tastatur med lave taster som er gode å bruke?

 

Takker for evt. svar. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tangentbord & styrkula, sladdlöst mini PS/2

 

 

 

 

 

 

Minitangentbord med styrkula och trådlös överföring med IR-teknik. Kan användas på 7 meters avstånd och inom 45° vinkel från mottagaren.

88/89 tangenter med integrerad numerisk del i alfafältet samt 12 separata funktionstangenter. Samma funktionalitet som tangentbord med fullstorlek och 104/105 tangenter. Lysdiodindikering av Num Lock, Caps Lock, Scroll Lock, Power och Active.

Anpassat till PS/2-datorer med Windows 95/98 och Windows NT. Svensk/Finsk version.

 

 

 

Mottagare: IR-teknik, PS/2-anslutning

Kontakt: 2×6-pol mini-DIN hane

Batteri: 2 st 1,5 V typ R6 (tangentbord)

Dimensioner: 338×173×34,7 mm

Vikt: 860 g

 

 

Levereras med batterier. Engelsk bruksanvisning.

 

691 kr finer det på

 

[url=http://www.elfa.se/no/

Endret av kvase
Lenke til kommentar

Jeg har sett litt på det logitech-tastaturet, og det ser egentlig veldig bra ut, men en av grunnene til at jeg har lyst på et slik bærbartastatur er fordi det tar veldig lite plass :p

Egentlig så hadde det vært fint å slippe windowstaster og capslock i tillegg, noe jeg gjør med det "Happy hacking lite"-tastaturet som jeg posta i den første posten min. Men tastene på det virker rimelig høye, så det ultimate for meg hadde vært en kombinasjon mellom det tastaturet og UltraX'en. Finnes det noe sånn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...