Gå til innhold

får bare lyd i 2 av 4 høytalere


Anbefalte innlegg

hallo, dette er sikkert en av de mer tåplige trådene, men problmet er likevel reelt, jeg får bare lyd i 2 av de 4 høytalerene jeg har, dette problemet er ganske nytt, men det kom etter formatering

 

det er de to høytalerene foran, og suben som funker, de to bakerste funker overhodet ikke... sikkert noen smarte hjerner der ute som kan hjelpe

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallo, dette er sikkert en av de mer tåplige trådene, men problmet er likevel reelt, jeg får bare lyd i 2 av de 4 høytalerene jeg har, dette problemet er ganske nytt, men det kom etter formatering

 

det er de to høytalerene foran, og suben som funker, de to bakerste funker overhodet ikke... sikkert noen smarte hjerner der ute som kan hjelpe

Prøvd å oppdatere drivere til Lydkortet?

Lenke til kommentar
Lydkort som har oppsett for mer enn 2.1 lyd har en funskjon som kan dirigere lyden "hit og dit". Du må velge det oppsettet du har høytalere til. Om du ikke har installert driverene eller progammet så må du hvertfall gjøre dette ordentlig først

 

ja jeg må si meg enig der. men det trenger heller ikke og være så vanskelig, det kan være noen enkle innstilinger med subben eller front høytalere. hadde lignende problem selv en gang.

Endret av jænzsn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...