White Fox Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg har en esktern disk som er koblet til laptopen. ersdet sikkert å skru av disken når pc'en er slått av? Eller må man gjøre det før man skrur av pc'en ved å velge "trygg fjerning av maskinvare"?
Djenga Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 hei, begge måter er safe Har vært borti extern-harddisker som fortsatt går selv om pc'en er slått av og da kan det være lurt å trykke på power-knappen på extern-disken for å slå av den.
YokiShoki Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Bruker du 4 pins firewire kanskje? Da merker ikke disken når PC'en har blitt slått av og vil fortsatt være skrudd på. Men det er helt safe å skru den av manuelt når PC'en er skrudd av.
White Fox Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Fint. For disken min fortsetter å gå når pc'en er skrudd av(usb disk) og da pleier jeg bare å slå den av, men visste ikke om dette var helt bra for disken. Men nå vet jeg jo at det funker helt fint. Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå