Netforce Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Hvor mange av dere spiller på Earthen ring? Fortrinnsvis Alliance? Er på utkikk etter litt flere faste spillepunkt enn det jeg har idag, er lvl 27 Dwarf Hunter og messer for tiden rundt på Wetlands, vurderer å stikke over til Duskwood nå dog, for jeg har bare elite-quests som er knallrøde igjen i Wetlands.
Prizefighter Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg er en level 25 (straks 26) som også vasser rundt på Earthen Ring, men jeg vurderer å skifte server rett og slett. Ja, jeg er alliance. Night Elf - Druid level 25 med "Staff of Westfall"
Netforce Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 (endret) Omtrent samme lvl da, om du tar kontakt med char-en Feyd så kan vi jo kanskje ta noen quests sammen. Er på jobb til ihvertfall rundt 15:30 så noe før det blir det ikke. Bruker Silver-plated shotgun jeg Endret 28. februar 2005 av Netforce
Prizefighter Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Skole her til 15:00, trening til ca. 16:40, så blir ikke noe spilling før i kveld i så fall. (lekser)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå