Godrick Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Nå har jeg tenkt meg å kjøpe meg et nytt skjermkort. Det jeg lurer på vil dette skjermkortet fungere på Pcen min? Spes: AMD Athlon XP 2400 Asus A7N8X 2.0 Delux DDR-SDRAM PC2700 Endret 28. februar 2005 av Godrick
tozer Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Ja, alle AGP kort vil gå på dette hovedkortet. Tozer
nikhuse Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 (endret) Må huske å ha en god strømforsyning, det er altfor mange som undervurderer det. Hvilken har du?Effekt bla? Edit: Og du burde endre emnefeltet ditt. Det er lite beskrivende og har kun 3 ord.. Endret 28. februar 2005 av nikhuse
Godrick Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Må huske å ha en god strømforsyning, det er altfor mange som undervurderer det. Hvilken har du?Effekt bla? Edit: Og du burde endre emnefeltet ditt. Det er lite beskrivende og har kun 3 ord.. Jeg har 360W PSU. Tror at den skal holde ja?
Elensar Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Må huske å ha en god strømforsyning, det er altfor mange som undervurderer det. Hvilken har du?Effekt bla? Edit: Og du burde endre emnefeltet ditt. Det er lite beskrivende og har kun 3 ord.. Jeg har 360W PSU. Tror at den skal holde ja? Jepp. Den skal holde, så lenge det ikkje er ein Q-tec psu.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå