funkster Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 hei. Jeg har spilt Prince of Persia - Warrior within endel nu å digger spillet, men nu står jeg fast... det er første gangen i hele mitt liv det har skjedd å det plager meg så mye at det har gitt meg mareritt å greier... Greia er at jeg har aktivert det første av tårnene å har kommet tilbake til ho dama som har gitt meg det fete lion-sword (eller såntno) å snakka masse, og nu skal jeg altså av å aktivere det andre tårnet men jeg finner ikke ut av hvilken vei jeg skal fyke... Er i det 'store kule rommet med 4-veis brytern'... Dette her er dårlig sort med et fett spill og det plager vettet av meg. Er der noen som kan hjelpe til? pliiz ? Mvh, Funkster.
Koopa Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 hmm, er litt usikker her altså. jeg har fullført det selv men jeg skjønner ikke helt hvor du er. Er du i det rommet hvor du stakk sverdet (du først fikk av hun dama) i en slags bryter så rommet bevegde på seg?
funkster Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Hei takk ja det stemmer. Jeg har gjort det du nevner å vært å starta det første tårnet, og nu kommet tilbake til det samme rommet å samme dama som har gitt meg et nytt sverd... mvh, Funkster.
Koopa Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 da skal du vel gjøre slik at rommet beveger seg på nytt slik at du får tilgang til et nytt sted. prøv det!
funkster Skrevet 1. mars 2005 Forfatter Skrevet 1. mars 2005 ja hehe, det er jo det jeg har gjort & der jeg står fast.... det er 5 mulige exits fra rommet å jeg mener å ha prøvd dem alle uten at det blir noe progresjon i spillet... (Eller kansje det er flere åsså har jeg gått glipp av noe helt vesentlig?) Fukit. Kansje jeg bare venter til noen kommer med en walktrough eller noe sånt. Eller kansje jeg bare prøver en gang til... (for n'te gang:-) hmmm... Takker uansett, kult å få hjelp selv om det (kremt) ikke hjelper så mye ;-) Love, Funkster. Over&out.
OnetroM Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 Walktrough og annet snack: http://faqs.ign.com//articles/572/572735p1.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå