sablabra Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg lurer på om det finnes en media player som kan vise subtitles uten noen tilleggsprogrammer. Jeg vet at VLC kan dette, men jeg liker ikke den media playeren. Så, er det noen som vet om en annen media player som støtter det? Takker for gode svar PS: Ingen diskusjon for hvorfor jeg ikke liker VLC, takk
sablabra Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Takk for raskt svar! Hadde faktisk den installert fra før jeg, hadde bare ikke brukt den. Fortsatt åpen for flere svar
Legion Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Media Player Classic, dog jeg foretrekker å bruke vobsub da den interne løsningen av en eller annen grunn fungerer dårlig når TV skal benyttes...
miCro Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 (endret) VideoLAN støtter også undertitler, men BSplayer er etter mitt skjønn mye bedre. Greit nok, man må ha noen codecs lagt inn for å få den til å fungere med alle slags filer, men brukervennligheten er verdt styret. Har man K-lite codec pack for hånden er det forresten ikke noe styr. Endret 28. februar 2005 av miCro
sablabra Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 Jeg fant en som heter CrystalPlayer . Du får den her 500 innlegg Det er halvveis til 1000 det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå