DJViking Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Noen med SuSE 9.2 som har installert og konfigurert apt4rpm og som kan dele sine erfaringer og tips ? Jeg har lest litt her og litt dær om installeringen av apt4rpm og blitt litt forvirret...
DJViking Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Eller hvis noen vet om en god RPM repository til YaST. Med flere programmer tilgjengelig enn det som er med SuSE 9.2
Langbein Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg kjører apt på en gammel Suse 8.2 server jeg har stående. Servern er slapp og jeg ble fort lei av å måtte kjøre yast/you for å oppdatere software. Det meste står vel forklart om oppsett her: http://linux01.gwdg.de/apt4rpm/ Ser du litt lengre ned på sida står det listet opp flere repositories hvor du kan få tak i pakker utover standard suse-pakker. Nå må det jo sies at Suse er en av de bedre distroer i utgangspunktet også på dette området - det er ikke akkurat få pakker de snekrer sammen. Men i forhold til Debian blir det vel fortsatt lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå