Cr0nos Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg tror jeg har et problem med hovedkortet mitt (Abit KG7 Socket A, AMD761, ATA/100, ATX 266mHz FSB). For ca 1 uke siden ville ikke pc'n min lenger skru seg på hver gang jeg forsøkte å starte den opp. I startet startet den opp kun hver 10. gang. Senere kun hver 30. gang. Nå kun hver ca 200. gang. Pc'n skur seg oftest av før hardiskene rekker å starte opp (ca etter 2 sekunder). Når jeg først kommer meg inn i windows har partisjonene byttet navn og enkelte filmapper også byttet plassering. Vet noen hva dette kan skyldes, og hvordan dette enklest mulig kan løses? jeg har hittill fått forslag om å formatere, hvilket sikkert hadde fungert hvis jeg hadde kommet langt nok i oppstarten til at jeg kom inn i dos. - Cr0nos
Pels Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Litt mer info, hva slags PSU, hvor mange disker. Har dette skjedd tidligere?
Cr0nos Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Cpu'en fulgte med chieftec dragon. jeg har 3 hardisker og en cd-rom - Cr0nos
tozer Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Virker som om PSU'en din har tatt natta. Prøv med en annen. Tozer
Cr0nos Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Takk til alle som prøvde å hjelpe meg. Jeg fant til slutt problemet. jeg har restarta BIOSen og nå starter pc'n igjen. :!: Nå må jeg bare finne ut hva som har flytta rundt på filene mine, så er hun i tippp topp form igjen. - Cr0nos
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå