Crazysteps Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Har en PC jeg tenkte å bruke som videoopptager av TV-program. I tillegg har jeg en prosjektør 10-20 meter unna PC'en, som jeg ønsker å avspille disse TV-programmene på, samt andre filmer jeg har på PC'en. Både DVD'er, DivX osv. DVI kabler er såpass dyre at ønskelig tilkobling til prosjektøren er via S-videokabel. kompositt gir for dårlig kvalitet. Har kun DVI og komposittutgang på skjermkortet mitt, så s-videoutgangen må ligge i TV-kortet. Noen som har erfaringer i denne prisklassen? I prisguiden på hw.no var det kun et fåtall erfaringer på de forskjellige produktene. Setter pris på alle svar.
AztroM Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 dette tv-kortet er bra og har s-vide utgang tv-kort
Scortech Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 :!: sjekk ut denne her Du får med en fotball. Hva i all verden skal mann med en fotball når mann skal kjøpe et tv kort? spille fotball med tv kortet? LOL
wiak Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=17335 TerraTec Cinergy 400 TV er best! for under 500 kr veffal er det samme som TerraTec Cinergy 600 men uten radio
PJ Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Hei Jeg kjøpte for en stund siden Winfast TV 2000 XP Expert edition fra leadtech. Kosta under 500 kr og har ogsa FM radio. Jeg har ikke hatt noen problemer med dette kortet. Bra kvalitet på bildet, og bra opptaksmuligheter. Kan ta opp i dvd-kvalitet (Mpeg2), og brenne det på en DVD plate for å se på TV'n i stua. En test på Dinside.no. Se Guiden på HW. no for beste pris.
Crazysteps Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Står på det TerraTec kortet at det har s-video INNgang. Fungerer denne også som utgang? Hovepoenget er jo å se DivX filmer på projektoren min.
Crazysteps Skrevet 27. februar 2005 Forfatter Skrevet 27. februar 2005 Trust POP TV Denne er jo også ganske kjekk om jeg kun skal ha TV på projektoren, dog litt dyr og uten mulighet for opptak av programmer. noen som vet om liknende enheter? Kanskje litt billigere?
Skagen Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 :!: sjekk ut denne herDu får med en fotball. Hva i all verden skal mann med en fotball når mann skal kjøpe et tv kort? spille fotball med tv kortet? LOL Hahaha!! Hva i alle dager skal man med en fotball når man kjøper TV-kort?!? Beste bundle'en ever! :!:
Blacki Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 hadde jeg vært deg så ville jeg økt til 700-800 kr og du får et Hauppauge WinTV PVR150, Tv-kort & MPEG2. Spesielt om du har tenkt å ta opp fra tv så bør du ha et slikt kort. Her blir ikke CPU belastet noe særlig da dette korte har engen "cpu" som fixer dette! Bare søk så finner du ut at dette er et kort som blir anbefalt på det sterkeste!
Crazysteps Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 hadde jeg vært deg så ville jeg økt til 700-800 kr og du får et Hauppauge WinTV PVR150, Tv-kort & MPEG2. Spesielt om du har tenkt å ta opp fra tv så bør du ha et slikt kort. Her blir ikke CPU belastet noe særlig da dette korte har engen "cpu" som fixer dette! Bare søk så finner du ut at dette er et kort som blir anbefalt på det sterkeste! Også på dette kortet står det kun: S-Video input Jeg må altså ha et separat skjermkort med s-videoutgang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå