Edstro Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 (endret) Hei! Eg har nå satt opp en sørver som meg og en kompis skal spille på. Dette er ikkje lan men internett sørver. Siden det er min sørver og eg sier at det er tillatt med koder. Da tilater vel steam det? Detter er vel et dumt spørsmål men eg har hørt at steam kontoen din kan bli stengt vis du bruker koder. Hjelp! Endret 26. februar 2005 av eddielie30
Bluebeans Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Tenker du på koder, som noclip og slikt, eller "eksterne" programmer? Altså aimbot, wallhack osv.
Bluebeans Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Det går greit. Men for min egen del ville ikke jeg spilt på den serveren.
robB Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Nei. Sån som feks. koden impulse Det var det niXon^^ mente. Men du blir ikke kicka fra steam fordi du bruker koder. Bruk koder som du vil, men det blir ikke særlig gøy kamp akkuratt da.
akristina92 Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Enig med andre folk her. Det kan være veldig gøy med CS på lan. sv_gravity 150 bare kniving
Bluebeans Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Enig med andre folk her. Det kan være veldig gøy med CS på lan. sv_gravity 150 bare kniving Det er isåfall etter klokka 06.00
terrorsauraistlin Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 når jeg silte CS1.5 mens won var "nede" kom det en hel gruppe folk som "hadde lagd sine egne hax" og de mente at de kunne bruke hax som de hadde lagd selv så mye de ville
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå