Gå til innhold

Coarse stone, hvor finner man det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blacksmith/miner som yrker på den ene karakteren min, og har litt problemer med å få tak i coarse stone... Kan dette mines, isåfall: hvor? Eller er det bare drop?

Trodde egentlig jeg skulle kunne lage coarse stone av rough stone, men ikke som jeg har fått til...

PS: Jeg sjekker AH, men der er sjelden jeg finner det der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Coarse stone kan fåes ved å mine tin veins, ellers så er det vel en mulighet for å kjøpe noen på auksjonshuset.

Flotte greier! Hvor er nærmeste (og beste) plass man kan finne tin vein, iforhold til Ironforge?

Skrevet

Hvis man ser bort fra auksjonshuset, vil man vel finne ganske mye tin over alt vil jeg tro. Loch Modan har vel høy konsentrasjon av tin veins, og i Wetlands er det enda mer. Dun Morogh vet jeg ikke om det er tin veins i, men jeg vil vel nesten regne med at det er noen der også.

Skrevet

Legg meg til i friends så skal jeg kommer med coarse stone! Lvl 20 golems i Remtravels Excavation legger ifra seg steiner iblant. Jeg selger disse for 5s for 10stk.

Nicket mitt er Vicky, legg meg til hvis du er interresert, jeg kan være i Ironforge in the matter of minutes :)

Skrevet
Legg meg til i friends så skal jeg kommer med coarse stone! Lvl 20 golems i Remtravels Excavation legger ifra seg steiner iblant. Jeg selger disse for 5s for 10stk.

Nicket mitt er Vicky, legg meg til hvis du er interresert, jeg kan være i Ironforge in the matter of minutes :)

Hva om dere ikke er på¨samme server da!? Men OnT: Jeg finner det ofte som drop hos elementals i RFC :)

Skrevet

Ja, som sagt: Hvilken server er du på da? Burning Blade?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...