sveian Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Søkt litt men finner ikke løsning. Problem: Finner ikke ut korleis andre familiemedlemmer får spille gjennom sine brukerkontoer i wxp. Det er registrerte to andre brukere i steam.
Jarek Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Du må gjerne logge av Steam med din konto først? Eller har man gjort dette?
sveian Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 (endret) Ser no eg stilte spørsmålet litt tvetydig. Dei skal spille på min steam konto, men skal kunne lagre egen framdrift. Endret 26. februar 2005 av sveian
Cursio Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Half life 2 har store problemer med å bruke flere kontoer. Heller bruk samme xp konto og samme steam account, og lagre med forskjellige savegames. Da går det fint å spille med flere med forskjellig progress. Har gjort dette selv. Offtopic: Søsteren min er så facinert av HL2 at hun skal ha foredrag om det på skolen! :!: (1. klasse videregående) Morsomt ikke sant...?
sveian Skrevet 28. februar 2005 Forfatter Skrevet 28. februar 2005 (endret) ved registrering i Steam så la eg inn flere brukere. Er det ikke mulig å bruke disse ? Jeg står som administrator og har ikke så lyst at alle brukere skal ha tilgang på min konto i WXP. Endret 28. februar 2005 av sveian
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå