tommy40 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Heisan. Jeg spiller en del DFBHD og Farcry på nettet, men har lyst til å prøve en annen sjanger. Etter et par timer med vill skyting, hadde det vært godt å slappe av litt med et roligere spill. Gjerne et som krever litt hjernekapasitet (selv om jeg ikke kan skryte av å inneha for mye av denslags). Har sett at WOW er i skuddet, men etter hva jeg skjønner så kryr det av unger der inne, og jeg vil nødig havne opp på et cybervertshus sammen med kompisene til ungene mine Det jeg er ute etter, er et spill av samme type, men med relativt voksne deltakere. Tips mottas med takk. mvh tommy Ps! Ikke et vondt ord om fjortiser, bare jeg slipper å henge sammen med de
substeinar Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Det finnes mennesker av alle aldre i WoW, så sjansen er stor for at du finner mennesker på din egen alder. Og iallefall voksne mennesker, og ikke fjortisser.
Amnio Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Nå har jeg ikke WoW, men etter det jeg har hørt og lest er det tilnærmet ingen typisk fjortissoppførsel på RP serverne. Noe som burde oppfylle krav nr 2 om oppførsel samtidig som det så absolutt skulle oppfylle krav nr. 1; litt ekstra bruk for topplokket for å virkelig leve seg inn i verdenen og late som om du er karakteren og ikke bare styrer han/hun.
tommy40 Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Da tar jeg sjansen og kjøper meg spillet i morgen. Takk for kjappe svar
Hr. Jenssen Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Men du må huske på at det er en månedlig pris på spillet i tillegg til prisen du betaler for det i butikkene. (bare et tips, om du ikke visste det)
OleR Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Guildwars (selvom det ikke kommer før 28. April). Føler dette spillet trenger litt mer hjernekapasitet enn wow (det var jo det du var ute etter), men spillerbasen er vel mye det samme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå