Solid Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 (endret) Du spør om en objektiv mening om du skal kjøpe far cry på et far cry forum. Tenke tenke tenke og utføre Endret 27. februar 2005 av Solid Knight
Campari Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg skal prøve å gi en kort og fair analyse av Far Cry og ta opp både positive og negative elementer: Far Cry er uten tvil ett av fjorårets beste skytespill. Faktisk skiller det seg litt ut fra de andre store fps spillene (Riddick, Doom 3 og Half-Life 2). Grunnen til det er store og åpne brett, og veldig lite skripting. Dette gir spilleren litt mer "kontroll" over spillets gang og en kan selv velge hvilke fremgangsmåter en vil bruke. Grafikken er fantastisk og jeg kan trygt påstå at spillets start er fjorårets beste (ikke fordi det er så intenst og actionfyllt, men fordi en blir blendet av hvor utrolig vakkert det er). Lyden er også meget god, særlig likte jeg musikken som skaper meget god stemning. dessverre er skuespillet så som så, og da særlig på hovedpersonen og vaktene som slenger ut idiotiske kommentarer. Spillets AI er meget god og vaktene samarbeider godt sammen for å ta deg. Dette gjør at man kommer opp i mange intense skuddvekslinger. Dessuten er det nok av kjøretøyer å kose seg med og dette gjør Far Cry til en meget fartsfyllt opplevelse. Til slutt vil jeg remse opp en par negative momenter som gjør at Far Cry ikke når opp til de aller beste titlene, nemlig Riddick og Half-Life 2. For det første er spillet for langt. Den siste delen av spillet føles unødvendig og repetiv, noe som gjør at Far Cry mister litt av sjarmen sin. Dessuten er historien meget dårlig. Det føles ofte ut som jeg sitter å spiller i en meget dårlig Van Damme actionfilm. Likevel anbefaler jeg sterkt å kjøpe Far Cry. Spillet ligger vel på 88 % på Gamerankings, noe som er en meget rettferdig karakter etter min mening.
Con Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 Jeg ble litt skuffet da de monstrene kom... Men de første brettene var dritgøy! Og grafikken nydelig!!
thomassit0 Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 ja jeg synes det burde vært mindre innendørs baner de var drittkjedelige. farcry tar seg best ut utendørs synes jeg..
Prodigy_ Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 (endret) farcry tar seg best ut utendørs synes jeg.. Helt enig med deg. Men uansett... Far Cry er en av de beste spillene jeg har prøvd (min mening)! Endret 1. mars 2005 av Prodigy_
Chasseur Skrevet 1. mars 2005 Skrevet 1. mars 2005 Husker jeg fyrte opp farcry for første gang. Hadde ikke hørt om spillet, og fyrr det opp. Datt av stolen jeg! Det spillet er verdt penga, uten tvil!
gorber Skrevet 17. mars 2005 Skrevet 17. mars 2005 just to inform! Play.com selger Farcry for latterlige 9.99 pund nå.. nesten gratis det...
BalleKnalle Skrevet 20. mars 2005 Skrevet 20. mars 2005 Bestillte nylig fra play.com.... Hadde spillet før (cracka versjon ), men det er jo så sinnsykt bra at en må ha en original versjon i hylla....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå