Gå til innhold

Kommer meg ikke videre i KOTOR 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter fast i KOTOR 2. Jeg er på en sann planet med masse refugee som det heter. Kommer ikke på hva den planeten heter. Du skal blant annet finne en jedi med bart der.

Problemet ligger i at rett etter jeg har drept han derre exchange fyren ned i den baren med all gifta. Da skal jeg hente noe med droiden min. Og for det må jeg opne ei dør. Den har en "kodelås" jeg må finne ut av. På skjermen står det fire linjer med tal og bokstaver, slik:

11tt

11tt

11tt

11tt.

Blir ikke nøyaktig slik men noe lignende. Og dette skjønner jeg ikke driten av. Kan noen hjelpe meg?

(beklager for utrolig dårlig forklaring.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sitter fast i KOTOR 2. Jeg er på en sann planet med masse refugee som det heter. Kommer ikke på hva den planeten heter. Du skal blant annet finne en jedi med bart der.

Problemet ligger i at rett etter jeg har drept han derre exchange fyren ned i den baren med all gifta. Da skal jeg hente noe med droiden min. Og for det må jeg opne ei dør. Den har en "kodelås" jeg må finne ut av. På skjermen står det fire linjer med tal og bokstaver, slik:

11tt

11tt

11tt

11tt.

Blir ikke nøyaktig slik men noe lignende. Og dette skjønner jeg ikke driten av. Kan noen hjelpe meg?

(beklager for utrolig dårlig forklaring.

det øverste kvadratet skal du ikke gjøre noe med.

det nederste skal roteres slik at tallene og bokstavene står på rett plass i forhold til det øverste ved hjelp av valg mulighetene du har.

eks.

dette:

12fr 24gf

45gh 51hr

skal bli til dette:

12fr 12fr

45gh 45gh

skjønner? :(

litt dårlig forklaring det å da :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...