NothgaliC Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg sitter fast i KOTOR 2. Jeg er på en sann planet med masse refugee som det heter. Kommer ikke på hva den planeten heter. Du skal blant annet finne en jedi med bart der. Problemet ligger i at rett etter jeg har drept han derre exchange fyren ned i den baren med all gifta. Da skal jeg hente noe med droiden min. Og for det må jeg opne ei dør. Den har en "kodelås" jeg må finne ut av. På skjermen står det fire linjer med tal og bokstaver, slik: 11tt 11tt 11tt 11tt. Blir ikke nøyaktig slik men noe lignende. Og dette skjønner jeg ikke driten av. Kan noen hjelpe meg? (beklager for utrolig dårlig forklaring.
Windoge Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Flyttes fra "Diskuter spill og tilbehør - PC"
Charade Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg sitter fast i KOTOR 2. Jeg er på en sann planet med masse refugee som det heter. Kommer ikke på hva den planeten heter. Du skal blant annet finne en jedi med bart der. Problemet ligger i at rett etter jeg har drept han derre exchange fyren ned i den baren med all gifta. Da skal jeg hente noe med droiden min. Og for det må jeg opne ei dør. Den har en "kodelås" jeg må finne ut av. På skjermen står det fire linjer med tal og bokstaver, slik: 11tt 11tt 11tt 11tt. Blir ikke nøyaktig slik men noe lignende. Og dette skjønner jeg ikke driten av. Kan noen hjelpe meg? (beklager for utrolig dårlig forklaring. det øverste kvadratet skal du ikke gjøre noe med. det nederste skal roteres slik at tallene og bokstavene står på rett plass i forhold til det øverste ved hjelp av valg mulighetene du har. eks. dette: 12fr 24gf 45gh 51hr skal bli til dette: 12fr 12fr 45gh 45gh skjønner? litt dårlig forklaring det å da
haavard81 Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 HER! finner man en bra side..med kart og guide hele veien. veldig nyttig om man skulle stå fast.
NothgaliC Skrevet 26. februar 2005 Forfatter Skrevet 26. februar 2005 (endret) charade@ tusen takk, skal prøve det nå. Edit: argh, får det ikke til. Endret 26. februar 2005 av NothgaliC
Frijazz Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Greit, her er oppskriften: 1. Vri center counterclockwise. 2. Vri left counterclockwise. 3. Vri right clockwise.
Frijazz Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Neste gang du sitter fast så kikk på linken til haavard81 eller denne walktrough'en. Lykke til med spillingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå