Gå til innhold

BW pumpa tatt kvelden.


Anbefalte innlegg

Jeg våkna opp idag og skrudde på pcen. da la jeg merke til at BW pumpa blinket istedenfor å lyse konstant.

Så sjekket jeg i biosen og der sto det at pumpa ikke rører på seg.

Så etter 1 måned har pumpa tatt kvelden.

har tatt ut fleste unødvendige strøm kontakter og testa den.

strøm er ikke noe problem.

 

Får vel sende det tilbake til komplett.

Glad for at ingenting ble herpa

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut til at jeg har samme problem her, mottok settet fra mpx i går, monterte i dag, og led'en bare blinker rytmisk inni pumpa. Jæ**lig irriterede, fikk ikke testa en dritt. har sendt mail til mpx i dag, non som vet om support der er åpen i helgene?

 

Og er d med 100% sikkerhet at puma er gåen? I så tilfelle er min DOA, og det er enda mer irriterede enn at den slutter etter 1 mnd eller noe slikt. Hadde gleda meg jeg :thumbdown::hrm:

Lenke til kommentar

nå har jeg hørt mye negativt om de BW settene... selvom de er så billige så vet jeg ikke om jeg hadde turt å sattse på et sånnt ett nå :)

 

men du får nok ny pumpe, skal nok ikke være noe problem... kjøp heller en ny og bedre... behøver ikke koste så mye, men så slipper du den dritt kvaliteten der...

Lenke til kommentar

Hmm, akkurat samme skjedde meg i dag, bortsett at min så helt normal ut, led'en var konstant på osv. Så jeg ante selfølgelig ingenting, og satte meg ned å spilte litt :p

Plutselig kommer det allarmlyd fra MSI core center, CPU var på 79 grader! Jeg skrudde av og kjente på blokk, au!

 

Fort fant jeg ut at vannpumpen ikke beveger vann lengere! :( Må vel sende mail til Komplett :(

 

*sette på boxed kjøling i mellomtiden :p*

Lenke til kommentar
Ser ut som dette er et stort problem? :roll:

 

va innom den lokale datasjappa også i dag, de hadde hatt et par forespørrelser om de hadde pumper som passet bigwater settet!

 

Er bigwater pumpa virkelig så dårlig??

Bw pumpa dytter unna 120L/time.

og andre pumper ligger rundt 300-600L/time.

eneste som blir problem er at vannet går for fort igjennom systemet og ikke blir kjølt riktig i radiatoren.

 

Bw pumpa er ikke så dårlig, bare dårlig produsert siden den lever nesten bare i en måned. Mens Thermaltake sier at den skal holde i minst 5 år

Lenke til kommentar
Hvordan kan pc'ene deres stå på når det ikke er noe vannsirkulasjon? :dontgetit: Får blåskjerm etter bare et par sekunder hvis pumpa mi ikke går.

 

Edit: 1500 posts :w00t:

tydelig at du ikke har lest første innlegget på tråden ordentlig.

Jeg mente det mer generelt, mest til han som satt seg ned å spille enda den ikke gikk :)

 

Btw, min pumpe dytter unna 1200l/t med null motstand :p

Lenke til kommentar

Nettopp, er jo redd for min kjære pc!

 

Hadde følt meg mye tryggere med ei vannkjøling til 2000kr, men er mye penger for noe jeg ikke bruker, ville heller kjøpt gode lufkjølere til GPU og CPU, og kansje en ny ram brikke eller hdd, overklokker ikke noe særlig uansett!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...