Gå til innhold

Ny bærbar PC.


emoWEB

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har da funnet ut at jeg skal kjøpe meg ny bærbar PC i løpet av dagen idag. Jeg vil gjerne bestille på internett, så netbutikker er greit.

 

Jeg vil ha;

 

- Min. 60 GB harddisk.

- Min. 512 MB DDR RAM.

- Min. 15" god skjerm.

- Min. 2,5 times batterilevetid.

- Grafikk som takler dagens spill.

 

Jeg er ikke så altfor kresen, men maskinen må helst ikke lage så mye støy, i og med at den kommer til å bli brukt mye på skole, og lignende.

Som sagt over skal den også brukes til spilling, men dette blir mer sjeldent. Musikk og video er noe den kommer til å bli brukt til enormt mye. Også surfing og lignende.

Når det gjelder prosessor/CPU, så er jeg egentlig ganske blank på det området, men er åpent for alt, men har hørt litt negativt om Pentium, de skal vist lage både støy og produsere varme.

 

Prisen er vel til 10.000,-, men grensen kan tøyes litt i hver kant om dette er nødvendig.

 

Takker alle som hjelper meg med dette! :yes:

Endret av emoWEB
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Denne er det mange som har gode erfaringer med. Dette er mest sannsynlig den maskinen du får mest for pengene med. Denne kostet 11000 med OS

 

Ellers kan jeg anbefale Dell 8600

Den maskinen fra netshop så veldig fin ut.

 

Bra skjermkort og SXGA+ skjerm :yes:

 

Kjøp en maskin med Pentium-M CPU og ta deg god kopp kaffe å nyt stillheten den ekstra tiden du må vente mens Pentium-M CPUen rendrer din nye film.

 

Men for å være litt mer alvorlig så er faktist de nyere Pentium-M CPUen ganske kjappe. Så gå for det. De bruker langt mindre strøm enn P4 også.

Endret av Lættis
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...