ostehovel Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Finneste Gratis VPN-Servere? Jeg har søkt litt rundt på nettet men finner ingen? Eller er det noen som har lyst til å sette det opp på en pc som jeg kan bruke?
Pantheon Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 KAn du ikke bruke den innebygde saken i XP da?
Griznah Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Hva i alle dager er en VPN-server? Virtual Private Networking server?
knusite Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Sjekk ut Securepoint VPN Server. Har ikke testet den, men ser bra ut. Gratis for ikkekommersiell bruk. Ellers er vel kanskje OpenVPN et alternativ, hvis du kjører linux.
ostehovel Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Jeg vet hvordan jeg setter det opp på pc min. men vi har så tregt bredbånd og jeg trenger det fordi jeg skal bruke det:)
Grolub Skrevet 27. februar 2005 Skrevet 27. februar 2005 Jeg ville anbefalt vtun. Veldig enkelt å sette opp. Fungerer glimrende http://vtun.sourceforge.net/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå