Gå til innhold

Endre betalingsmetode på wow


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg og flere kamerater har et problem. Når vi registrerte kontoen våres under åpningen av wow så kom det litt uventet på oss at vi måtte oppgi fremtidig betalingsmiddel. Siden ingen av oss hadde VISA. Så vi brukte Visa electron, de nummerene vi oppga er antageligvis feil fordi de nummerne som det ble bedt om ikke står på kortet.

Men vi tenkte at dette går vel å bytte på senere og vi har tenkt til å benytte gamecards hvis dette blir tilgjengelig på vårt hjemmsted.

Men her kommer problemet. Når jeg logger inn på kontoen min på wow-europe.com så kan jeg bare endre kontakt info og passord, men det står ingenting om betalingsmiddel. Kommer dette på slutten av gratis mnd? Eller har jeg og kameratene mine dumma oss virkelig ut?

 

Takk for alle svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener å ha lest en post på forumet tidligere at de har litt problemer med dette, men man kan ta kontakt med support for å få hjelp til å endre dette. Support nummeret i Norge er: 800 12 277 (gratis nummer)

 

Prøvde å lete opp tråden hvor jeg leste dette, men fant den ikke. Sikkert like greit å ringe support kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar
Mener å ha lest en post på forumet tidligere at de har litt problemer med dette, men man kan ta kontakt med support for å få hjelp til å endre dette. Support nummeret i Norge er: 800 12 277 (gratis nummer)

 

Prøvde å lete opp tråden hvor jeg leste dette, men fant den ikke. Sikkert like greit å ringe support kan jeg tenke meg.

Det burde ikke være så avansert da. Brukerene burde kunne velge betalingsmetode fra mn til mnd.

Ingen som har flere svar?

Lenke til kommentar

fortvil ikke

We’d like to notify those waiting for the WoW pre-paid game cards that while the official date for these to become available is March 4th it’s likely that some retail outlets will have the cards available sooner. If you need a pre-paid card to register your account or just want to be sure to get hold of one, it might be a good idea to stop by your retailer and have a look.

 

For those who have registered with another payment method and wish to change to pre-paid game card we’d like to point out that the features that allow you to change your billing details will be available before the end of your free month.

Lenke til kommentar
fortvil ikke

We’d like to notify those waiting for the WoW pre-paid game cards that while the official date for these to become available is March 4th it’s likely that some retail outlets will have the cards available sooner. If you need a pre-paid card to register your account or just want to be sure to get hold of one, it might be a good idea to stop by your retailer and have a look.

 

For those who have registered with another payment method and wish to change to pre-paid game card we’d like to point out that the features that allow you to change your billing details will be available before the end of your free month.

Bra, det var akkuratt en slik løsning jeg ønsket meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...