tuskenspill Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg får WoW i morgen, og jeg har ikke bestemt meg for hvilken rase jeg skal velge enda. Valget er mellom Tauren druid og undead Warlock. Det blir nok ganske mye solo spilling, og en del PvP etterhvert. Jeg vil helst være sterk på engenhånd. Hva tror dere passer meg best ?
lavizh Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Kan du ikke bare prøve deg frem hva som passer deg best når du får spillet ?
Kim Roger Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 warlock er nok bedre enn druid i pve, nettopp på grunn av de summonene den får. voidwalkeren du får i level 10 tåler en del får den stryker med. men jeg veit ikke helt hvordan warlock er i pvp. de har for det meste curses og damage over time spells. har ikke prøvd no serlig druid så jeg er ikke sikker på hvordan de fungerer
Kyppre Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Jeg har en Warlock på lvl 22. Er veldig fornøyd med den, men har liksom gått litt lei. Tøft å ha en Voidwalker som gjør "dirty work" for deg. 50%+ av kampene (pve) angriper ikke fiendene meg engang. De har en del DOT's men ikke så mange som jeg trodde. Jeg går så og si altid i gruppe med andre, og får høre at Voidwalkern min bare er i veien, selv om han er den eneste tanken vi har og han må få gjøre jobben sin. Snuser litt på en Druid selv. Hadde jeg vært deg ville jeg bare lagd begge og spilt litt med dem også sett hvilken som er kulest! Lykke til! Endret 25. februar 2005 av Kyppre
Dux ducis Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg har en lvl 18 druid. Har Bear og aquatic form nå, men om to levels så får jeg cat form. Druid er tøff nok den. Har som lvl 18 Bear 1225 armor og hitpoints som jeg ikke husker nå Den drar stor fordel av entangle + spam av wrath.
Abe_ Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 tauren druid er digg! var det i beta, skal være NE Druid i retail (får det til uka )
tuskenspill Skrevet 25. februar 2005 Forfatter Skrevet 25. februar 2005 Jess, tror jeg skal gå for Tauren druid Var human Warrior i BETA, kom til level 21, men ble litt for lite magi for min del
Khain Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Jeg hadde valgt warlock hvis du liker litt challange. Men har bare spillt druid til lvl 10 (warlock til lvl 26). Så du får nok gjøre som andre sier og prøve deg fram med begge. Kyppre, det er nok lurt bruke succubus når du får den. I med at ved lvl 20 får warlocken en god del spells som gir alt for mye damage for VW å kunne holde aggroen til mobs.
Kyppre Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Ja jeg vet, men må helt til the barrens og det er langt, og har begynt på en ny character
ahdrage Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg er lvl 38 Warlock nå, jeg bruker bare voidwalkeren min. Den fungerer glimrende som tank når en går solo. Voidwalker holder fortsatt fint på aggro. Det beste er å sende void i melee før du kaster spells, da holder den bedre på aggro. Men om du spammer med shadowbolts hele tiden får voidwalker problem. Ingen som klager over voidwalker i de partyene som jeg er i. Den fungerer glimrende som secondary tank. Jeg digger å spille warlock, du har stor variasjon, i tillegg til at det er en utfordrende klasse å spille
Whalecore Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg mener etter erfaringer av venner som har spilt at Warlock er den beste PvE klassen, Warlock har full CC (Crowd Control) pga. Pet, og Fear. Voidwalker pet tåler syyykt mye, + at du kan gi han liv fra ditt eget. Jeg spiller Druid, fordi jeg syns det er gøy å være forskjellige roller. Av og til kan jeg være Warrior i Bearform, kanskje jeg vil gå i Catform å stealthe litt. Eller så kan jeg bare være i Caster form og Entangle, og Nuke.. veldig gøy ^^
Khain Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Jeg er lvl 38 Warlock nå, jeg bruker bare voidwalkeren min. Den fungerer glimrende som tank når en går solo. Voidwalker holder fortsatt fint på aggro. Det beste er å sende void i melee før du kaster spells, da holder den bedre på aggro. Men om du spammer med shadowbolts hele tiden får voidwalker problem. Ingen som klager over voidwalker i de partyene som jeg er i. Den fungerer glimrende som secondary tank. Jeg digger å spille warlock, du har stor variasjon, i tillegg til at det er en utfordrende klasse å spille Hmm det var rart. Kansje det er noen spells til VW som jeg ikke har fått kjøpt enda. Fordi jeg sender VW på monster så tar jeg og caster curse så corruption så immolate. og når immolate treffer har VW mista aggro og klarer aldri få den tilbake. Også hvis jeg bruker wand eller bare slår med min store deilige stokk så blir det fortsatt dårlig Noen tips? Det fungere fint med succy og det jeg gjør nå. dreper fort + mindre down enn før. Men savner den blå bamsen min liitt
ahdrage Skrevet 26. februar 2005 Skrevet 26. februar 2005 Send dyret, send immolate, send corruption, send curse.. Det funker helt fint med meg.. Jeg klarer aldri å få succu til å holde på aggro skikkelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå