Gå til innhold

DFX 7255 plugin-i-J-River-PROBLEMER!


fettnavn

Anbefalte innlegg

OK...PROB

 

Først lastet jeg ned dfx plugin til winamp og var veldig fornøyd med lyden den produserte. Så bestemte jeg meg for å prøve en ny mediaspiller, og landet på JRiver. Den virker forsåvidt veldig bra synes jeg. Men jeg ville ha den samme muligheten for lydforbedring også her, og lastet ned DFX plugin til den og. Så begynner problemene... JRiver finner dll-filen, dfx ser ut til å være installert, men vises altså ikke noe sted. Jeg forsøker om jeg kan avinstallere igjen, men dette går ikke. Får beskjed om at "Error 1321. Windows Installer has insufficient privileges to modify this file: C:\Program Files\DFX\JRiver\dfx_skin.txt." Hmmmm... Jeg får heller ikke slettet denne filen i føste omgang, ikke tilgang. Så prøver jeg å slette hele mappa som inneholder filen. Det går. Prøver uninstalleren igjen; ny feilmelding, "mangler dfx_skin.txt" som må til for å avinstallere. Gjenoppretter, prøver igjen, men ingenting går. Jeg laster ned ashampoo for å prøve litt mer avansert avinstallering, og ender med å bruke expert mode og slette alt som har med dfx å gjøre. Dette funker heller ikke. Innbitt bruker jeg registry editor og søker igjennom hele arkivet etter dfx-relaterte ting og sletter de jeg finner.

Etter dette funker ihvertfall repair-funksjonen i dfx-installeren. Men til ingen nytte. Det jævla programmet vil ikke funke.

 

Har prøvd disse tingene flere ganger nå, og ingenting ser ut til å fungere.

Derfor henvender jeg meg her inne, i håp om at det finnes noen litt mer drevne typer som kunne kommet med noen forslag til hva som kan gjøres.

 

Jeg avventer i spenning, og prøver å holde fingrene unna dfx inntil videre, så ikke jeg foretar noen altfor hodeløse krumspring inn i registeret og andre avanserte deler av WINDOWS hvor jeg aldri har vært før.

 

Svar mottas med stor takk!! :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...