danimont Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Hva er mest effektivt i gitte situasjoner? Brukte flurry mest på eneren, men har inntrykket av at critical strike er bedre på organiske motstander på toern... Off topic: Har kun rundet eneren på light side... artigere på den mørke siden?
Rampage Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 Jeg foretrekker Master Flurry og to lightsabers/evnt en lightsaber (Master Dueling ) Critical strike er også bra, men Flurry er mye kjappere og jeg føler det tar mer helse
The_Zealot Skrevet 24. februar 2005 Skrevet 24. februar 2005 I KOTOR 2 var jeg oppe i 5 attacks per runde i slutten (uten flurry) og da var det bedre å bruke critical strike på alle de attackene enn å få et ekstra med flurry. Gå for critical strike og master force speed. (og juyo saber form)
Frijazz Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 (endret) Med master flurry kan du med oppgraderinger (keen) få 20% sjanse for critical hit, og master critical strike med oppgraderinger kan gi 50% sjanse for critical hit. Master flurry gir en ekstra sving med våpenet. Med full klaff med master critical vil den gjøre mest skade, men det er avhengig av flaks for å få critical hits i en runde. Master flurry gir deg mest garantert skade, og i en runde uten critical hits vil master flurry gjøre mest skade. Men man vil får critical hits innimellom, og da vil over tid master critical gjøre mest skade. Akkrat som The_Zealot antyder. Endret 25. februar 2005 av Frijazz
agalate Skrevet 25. februar 2005 Skrevet 25. februar 2005 Fra http://db.gamefaqs.com/console/xbox/file/s..._kotor_ii_a.txt (støtter ikke ekstern lenking, klipp ut url og lim inn i browser) Flurry vs. Critical Strike Master Flurry: 1 Lightsaber Master Critical Strike: 1 Lightsaber ============================= ====================================== 50 damage, hit one 50 damage 50 damage, flurry (+50% at x3) (+20% at x3) ============================= ====================================== 110 average damage 75 average damage Master Flurry: 2 Lightsabers Master Critical Strike: 2 Lightsabers ============================= ====================================== 50 damage, hit one 50 damage 50 damage, offhand 150 damage (at 50%, we get one here) 50 damage, flurry (+20% at x3) ============================= ====================================== 190 average damage 200 average damage Master Flurry, 2 Weapons, Master Critical Strike, 2 Weapons, Master Speed Master Speed ============================= ====================================== 50 damage, hit one 50 damage, hit one 50 damage, offhand 50 damage, offhand 50 damage, flurry 150 damage, speed one 50 damage, speed one 150 damage, speed two 150 damage, speed two (flurry gets one critical) (at 50% we can assume 2 critical hits) ============================= ====================================== 350 average damage 400 average damage All things being equal, Critical Strike will win in the end. But as you can see, they are very, very close. It's still just random chance, in the end. You get more GUARANTEED damage by taking an extra attack with Flurry, as Critical Strike is dependent on luck. And remember that if you will never, ever see an all critical hit sequence (4 or 5 critical hits in a row), as whatever you're fighting will be long dead before that. Even with a 50% chance of criticals, you'll still see many times when you don't critical at all in a round.
havfal Skrevet 28. februar 2005 Skrevet 28. februar 2005 enig i at flurry er best. på slutten drepte jeg alle på en runde. hadde aktivert noen forcepowers da men allikevell. flurry og to lightsabers bruk din egen krystall og en som gir f.eks stun i et av våpnene, og det du finner i den toomben (guloransje) i den andre. (offhand)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå