Gå til innhold

Knitrelyd på phono inngang + nytt headset


Anbefalte innlegg

Hei, Mitt spørsmål er todelt.

 

Fyrste problem er at eg får ein knitrelyd på phono utgangen på recivern min (Harman/Kardon 3370) når Pcen er kobla på AUX inngangen.

-Dette skjer sjølv om eg ikkje speler noko lyd på Pcen, men ikkje når eg slår PCen av. Det er nok at stereopluggen er i kontakt med dataen for at knitringa skal kome, så det kan kanskje verke som noko statisk elektrisitet.

-Bruker win Xp og har ei Sb audigy kort.

-Har i tilleg kobla til ein HK750 cdspiller og ProJect platespiller til HK3370.

Har prøvd meg litt fram men ikkje fått til noko. Dette er sjølvsagt eit problem sidan eg ofte bruker phono (til platespillern), og eg berre har min HK som lydkilde.

 

Det andre er at eg er på utkikk etter eit bra headset.

-Det skal brukes til alt (speling, film musikk frå mp3/cd/plate, radio...), men ikkje nødvendigvis til minidisk og andre portable dingser.

-Sidan eg har ein relativt bra forsterker skal ikkje lydkilda vere noko problem, men det er jo fint om ein kan koble det direkte til mitt sb audigy og!

-Mic er ikkje viktig sidan eg ikkje kjem til å bruke den mykje slik det ser ut nå, men er sjølvsagt ikkje å fornekte heller.

-Eg har veldig lyst på eit trådlaust sett, men vil likevel ha BRA lyd, så det er kanskje å sikte litt for lang til himmels.

-Prisklasse er eg fleksibel på. Ikkje noko billig skit, men ikkje diamantbelagt heller. så kanskje 500-1000 kroner?

-Er i utgangspunktet innstilt på eit lukka sett, men er åpen for åpne sett og.

Endret av Sevald
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...