ChickenWeed Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 (endret) Nettopp skaffa meg ny PC, folgende specs: PowerColor Radeon x850xt MSI K8N Diamond nForce4 SLI AMD s939 3500+ (Newcastle) PQI 1024MB Turbo DUal Channel (2-2-2-5) NorthQ 4001 450W 2 Harddisker SATA (den ene er raptor disk) er vel det essensielle skulle jeg tru. Problem: Naar jeg prover aa spille spill av nyere dato(slik virker det i alle fall), slik som WoW og Half Life 2, fryser pcen totalt. Eneste mulighet er aa skru av vha. av av-paa knapp. Det eneste jeg har gjort, er aa formatere, installere Windows, oppdatere skjermkort drivere, og provd aa spille. Fikk opp menyen i Half Life 2, men det krasja under loadinga. WoW krasjer idet jeg faar opp Accept Terms rett etter at spillet er starta fra Windows. Provde aa spille et litt eldre spill, dvs Splinter Cell - Pandoras Box, og det gikk som gull. Noen som har noen ideer? Er veldig open for forslag:( Kan nevne at jeg har provd 3DMark05, og fikk 5740 poeng. Noe er feil, men ikke helt herpa....haaper jeg. Endret 23. februar 2005 av ChickenWeed
Brusfantomet Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 bare en tanke, men har du instalert nyeste direct x ?
ChickenWeed Skrevet 24. februar 2005 Forfatter Skrevet 24. februar 2005 (endret) Stromkabelen staar i Directx9.0c er lagt inn Chipset driverne er lagt inn (nForce4) Har nyeste BIOS versjon paa HK Scoren i 3DMark indikerer jo at det ikke er noen HW feil, saa ville jo vore naturlig aa anta driver feil.....men det virker jo ikke slik, begynner tross alt aa bli begrensa hva mer jeg kan legge inn:( Endret 24. februar 2005 av ChickenWeed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå