pcsuper Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Når jeg er inne på en server! Så kommer den en beskjed oppe i gjørne som det står: "Warning: Connection problems". Og jeg lurer på hvorfor den kommer opp? Og åsen får man bort den
Lolert Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 det er viss en nettverksledning eller kanskje serveren hopper ut.. da kommer "warning: connection problem" tipper dette var svare
pcsuper Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 ja,ja Men det kommer det jo stadi vekk! Spiller 3-10 min så er den der vær eneste gang! Kan det være noe med internetten?!
Rampage Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Vel, har du trådløst? evnt. laster du noe, eller har noe som bruker mye linje?
pcsuper Skrevet 23. februar 2005 Forfatter Skrevet 23. februar 2005 ja, jeg har trådløst! Jeg laster ikke ned noe når jeg spiller! Begynte å komme opp når jeg reinnstalerte pcen!
Sigga Skrevet 23. februar 2005 Skrevet 23. februar 2005 Har akkurat det samme problemet pga trådløst nettverk. Hos noen hjelper det å åpne noen porter i routeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå