royale Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Kylling/høne - saltsjøen i thousand needles (racerbanen der, 1g) saltsjøen? kan du markere det på kartet?
Krims Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Panda Cubs=Driiiiiit kule! Selv om de er totalt ubrukelig i combat så er de kule Men jeg har mange kamerater som har papegøya, og de er Alliance må man dra til Booty Bay for å kjøpe det eller kan creeps droppe det?
Brakballe Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Da må du vel være hunter vis jeg ikke tar helt feil, de har en skill som gjør at de kan temme ville dyr. Ingenting er som å temme en beast boss på samme lvl som deg selv.. Tok selv og har no Bhag'thera fra Stranglethorn. Brakefine
Brakballe Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Kylling/høne - saltsjøen i thousand needles (racerbanen der, 1g) saltsjøen? kan du markere det på kartet? Hva gjør den høna ? Verdt 1g eller ? Brakefine
royale Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Panda Cubs=Driiiiiit kule! Selv om de er totalt ubrukelig i combat så er de kule Men jeg har mange kamerater som har papegøya, og de er Alliance må man dra til Booty Bay for å kjøpe det eller kan creeps droppe det? Hvor kan man kjøpe dem?
Krims Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Går ikke dessverre, eller du kan kjøpe dem på en måte, du må kjøpe collectors edition
royale Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Går ikke dessverre, eller du kan kjøpe dem på en måte, du må kjøpe collectors edition åja, den pandaen!
Taykun Skrevet 26. mars 2005 Skrevet 26. mars 2005 Kylling/høne - saltsjøen i thousand needles (racerbanen der, 1g) saltsjøen? kan du markere det på kartet? Hva gjør den høna ? Verdt 1g eller ? Brakefine Bare springer etter deg som alle andre pets man kjøper ^^ Er mange forskjellige, men ingen kan brukes i combat som jeg vet om. Er bare der for morsomt.
chokke Skrevet 27. mars 2005 Skrevet 27. mars 2005 har en tiger nå, men den vil gjerne lære claw og bite osv. Hvordan? Vet at det er at du må temme et dyr som kan det, men ingen jeg temmer kan det????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå