Gå til innhold

Hjelp! Liten fps

Anbefalte innlegg

Nå krever jo WOW en någenlunde OK maskin da, og skjermkortet ditt er ikke mye å skryte av.

Har du spilt spillet i det hele tatt??

Jeg har selv en PIII 866MHz, 384 MBRAM, og et Radeon 9600 Pro 128MB.

Kjører WoW i 1024x768 helt fint jeg!

Eneste problemet er ved flyving, hvor store områder lastes ofte, da hakker det helt jævlig (spesielt når jeg flyr over taket i Thunder Bluff, da snakker vi pause på to sekunder mellom oppdateringene...)

Men bortsett fra dette så funker altså WoW helt fint på min råttne maskin! Grafikken er jo lagd slik at den skal funke fint på eldre skjermkort også, samtidig som man kan justere alle bjellene og fløytene!

Jeg vil nok fortsatt påstå at 9600 ikke er mye å skryte av, sitter selv på 9800Pro og er ikke videre imponert. Her er det kravene man selv setter som teller tror jeg, selv er jeg kvalitesbevisst =)

Til informasjon har jeg spilt spillet siden tidlig beta, så ja, jeg har titta innom.

Videoannonse
Annonse
Nå krever jo WOW en någenlunde OK maskin da, og skjermkortet ditt er ikke mye å skryte av.

Har du spilt spillet i det hele tatt??

Jeg har selv en PIII 866MHz, 384 MBRAM, og et Radeon 9600 Pro 128MB.

Kjører WoW i 1024x768 helt fint jeg!

Eneste problemet er ved flyving, hvor store områder lastes ofte, da hakker det helt jævlig (spesielt når jeg flyr over taket i Thunder Bluff, da snakker vi pause på to sekunder mellom oppdateringene...)

Men bortsett fra dette så funker altså WoW helt fint på min råttne maskin! Grafikken er jo lagd slik at den skal funke fint på eldre skjermkort også, samtidig som man kan justere alle bjellene og fløytene!

Jeg vil nok fortsatt påstå at 9600 ikke er mye å skryte av, sitter selv på 9800Pro og er ikke videre imponert. Her er det kravene man selv setter som teller tror jeg, selv er jeg kvalitesbevisst =)

Til informasjon har jeg spilt spillet siden tidlig beta, så ja, jeg har titta innom.

Jøsses, da vil jeg gjerne høre hva dine krav er? :) 100 frames i sekundet, 16*AA, 1600*1200 oppløsning?

Har en relativt ok PC selv, men synest fortsatt at spillet kan være krevende på høye instillinger.

Jeg har:

Radeon 9800 Pro 128 MB

3 GHz P4

1,5 GB men "bare" PC2100, dualDDR

og et helt nytt Audigy 2 ZS lydkort.

Kjører spillet 1280x1024 med alt på fult (inkludert Smooth shading, Glow Effect og Tripplebuffring) utenom Anisotropic på halvt still (husker ikke hva x ganger det er)

Skjermkort instillingene er på default, og ingen AA. (Det kan forresten ikke brukest sammen med Glow)

FPS er da vanligvis på rundt 40, men jeg skulle ønske det holdt seg opp i mot 60 :p

jeg sitter med specs i profile og spiller på 1024x768 @ 4xAA of 8XAF med ca 30-45FPS...synes det er helt akesptabelt i spill som WoW... det er ikke CS heller da...

trådstarter burde iallefall klare 1024x768 uten AA eller AF, men med grafikk på middels eller full ...

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...