Gå til innhold

Lian Li PC7B og TT Bigwater eller et bedre kab?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som XU sier så er dette klin like kabinetter, men det jeg er ute etter er om Bigwater kit'et passer til dette kabinettet. Planen min er å feste radiatoren på baksiden med viften på innsiden med tubingen inn gjennom to hull som jeg går ut ifra jeg må skjære til med dremel.

 

Hvis man da bruker de eksisterende festepunktene til 120mm viften bak, vil jeg ha nok klaring mellom disse festene og strømforsyningen til å få skåret ut disse hullene? Hvis ikke så må jeg se på andre løsninger.

 

Det er selvfølgelig mulig å gjøre sånn jeg har gjort i dag ved å skjære hull i toppen av kabinettet og plassere radiatoren der, men jeg er litt bekymret for eventuelt brus/te/kaffe/øl søl ned på rad'en i denne posisjonen, derfor ser jeg helst etter kabinett som kan tilby meg tubing gjennom bakplaten ved før nevnte metode.

 

What the heck. Har dere forslag til hvilket kabinett annet enn PC7B jeg kan anskaffe til mitt formål. Tenker jeg legger meg på en øvre prisgrense på 1000 kr for dette. Med eller uten PSU.

 

EDIT: Jeg snakker litt mer med meg selv jeg siden det ikke var så stor aktivitet i dag. Jeg har nå bestilt et Arctic Cooling Silentium T1 kabinett fra Netshop da jeg syns dette hadde en del stilige løsninger og også siden støydemping og bedre kjøleegenskaper var det jeg var ute etter. Vekt måtte jeg dessverre gi meg på da dette ikke ligger så langt unna det gamle kabinettet mitt.

 

Dremel må jeg visst til med uansett, men det var jo tross alt en grunn til at jeg kjøpte den :) Jeg får se om mine skills med den har økt etter jeg har brukt opp X antall kappeskiver til Wolfenstein logoen i ladastålet på Chieftech'en min.

 

Hvis det mot formodning er noen som har funnet en genial måte å sette opp Bigwater-kit'et i dette kabinettet så setter jeg stor pris på om du gidder å legge igjen din erfaring i denne tråden. Og ja, jeg vet at jeg gnåler om dette :)

 

God natt/morgen til dere alle!

Endret av Revenant
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...